Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Alarm i Model X

Startet av Gusse, torsdag 14. april 2022, klokken 01:08

« forrige - neste »

Gusse

Har hatt to Model S og en Model 3, og mener at alle tre (den første Model S fikk det omsider) hadde den funksjonen, at når fører forlater bilen, så vil ikke alarmen gå hvis noen sitter i fremre passasjersete.
Er ikke dette tilfelle i Model X? Opplevde at alarmen gikk i dag når jeg forlot full bil der bla fremre passasjersete var okkupert.
Har en TMX 75 2018 modell.

Kim-

Skjedde med vår X og. De som satt i bilen fikk alltid beskjed om å trykke på skjermen etter jeg var gått ut sånn ikke alarmen/sentry ble utløst
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

jkirkebo

Sitat fra: Kim- på torsdag 14. april 2022, klokken 03:52
Skjedde med vår X og. De som satt i bilen fikk alltid beskjed om å trykke på skjermen etter jeg var gått ut sånn ikke alarmen/sentry ble utløst

Slik er det med vår X og slik var det med den gamle S'en også. Passasjer må trykke på skjermen når den blir svart. Eller sett bilen i dog mode.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA