Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sprekk i ryggekamera

Startet av keepitsimple, torsdag 07. april 2022, klokken 10:22

« forrige - neste »

keepitsimple

Jeg har fått en sprekk i ryggekamera. Kamera fungerer men om det regner så kommer det inn vann også tar det noen dager før det tørker opp.

Noen som har erfaring med å bytte glasset bare?

Bilen skal selges så dette er egentlig bare for neste eier.
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

Motorwatt

Tror linseglasset er vanskelig å skifte, og umulig å få tak i.
Kjøp alt på ebay for 90 USD.

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

keepitsimple

Sitat fra: Motorwatt på torsdag 07. april 2022, klokken 10:29
Tror linseglasset er vanskelig å skifte, og umulig å få tak i.
Kjøp alt på ebay for 90 USD.


Takk. Jeg sjekket rundt litt og fant en brukt kamera for 2300 i Norge. (Til info er prisen 4600 hos Tesla)
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

geear

Hvis du har gamle typen kamera med grumsebilde (ikke HD), så er det gull verdt med det nye, som gir det beste ryggekamerabildet jeg har sett i noen bil.. vet noen har fått byttet, men vet ikke om det krever annet enn kun kameraet. Det er nok muligens det kameraet du får hos Tesla for 4600,-. Vet de har oppgradert biler ved garantisaker.

fonberg

Jeg skal få byttet hos Tesla i morgen, blir spennende å se hvordan de håndterer det (bilen er under fem år men over 100kkm).
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA