Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan har "Forventet levering" fungert i påvente av ny P2.

Startet av Troya2000, tirsdag 29. mars 2022, klokken 13:39

« forrige - neste »

Troya2000

Hei, ny på forumet og venter på en P2 som var bestilt i siste halvdel av januar.
En ting jeg er litt nysgjerrig på er hvordan har statusen på polestar.com fungert ved deres bestilling av ny P2?

Grunn til at jeg spør er at hos meg har denne variert fra «sen-mars», «april», «mai» og tilbake til «sen-mars» nå de siste dagene. Det siste kommer selvfølgelig ikke til å skje, da ingen har tatt kontakt enda.

Har også prøvd å få et hint fra chat funksjonen, men de refererer bare til denne estimert leveringstid, pluss litt lavmåls voksenopplæring hva estimert leveringstid betyr. (Jeg har jo spurt 2 ganger om de har noe indikasjon på om hvor bilen er, og om at er i orden med bestillingen siden status i appen sier «other»)

Du kan ikke vise dette vedlegget.

T

Troya2000

Stille her, så jeg kan komme med en oppdatering herifra. På polestar.no er status uforandret, altså sen Mars. Fikk ringt og snakket med en trivelig kar på polestar, og fikk indikasjoner på at bilen ver kommet til Drammen, men uten forklaring på statusen. Han hadde hatt flere kunder med samme status. Jeg har konkludert med at bilen kom mest sannsynlig i samme batch som Hertz bilene(ca uke 11) og har blitt nedprioritert til fordel for en større kunde. I tillegg gikk ATS konkurs i begynnelsen av April, og bilen skal til nord Norge. Dermed er alt uviss vedrørende levering. Ser heller ikke lyst ut for å få bilen i April. Bare den ikke står og "ruster" på kaien i Drammen...

hELgenen

Sitat fra: Troya2000 på torsdag 14. april 2022, klokken 10:26
Stille her, så jeg kan komme med en oppdatering herifra. På polestar.no er status uforandret, altså sen Mars. Fikk ringt og snakket med en trivelig kar på polestar, og fikk indikasjoner på at bilen ver kommet til Drammen, men uten forklaring på statusen. Han hadde hatt flere kunder med samme status. Jeg har konkludert med at bilen kom mest sannsynlig i samme batch som Hertz bilene(ca uke 11) og har blitt nedprioritert til fordel for en større kunde. I tillegg gikk ATS konkurs i begynnelsen av April, og bilen skal til nord Norge. Dermed er alt uviss vedrørende levering. Ser heller ikke lyst ut for å få bilen i April. Bare den ikke står og "ruster" på kaien i Drammen...

https://www.motor.no/aktuelt/konkurrent-plukker-opp-biltransportselskapet-ats-etter-konkurs/222417

Tror det ordner seg med transport.......

Troya2000


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA