Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ioniq 5 riper og sår bak

Startet av Geirleiv, onsdag 23. mars 2022, klokken 16:03

« forrige - neste »

Geirleiv

hei
Har gått til innkjøp av ein Ioniq 5 nylig, gått rett over 300km.
Men oppdaga idag til min store fortvilelse att det allerede var riper i fanger bak :/
andre som har opplevd det samme? (ser ut som steinsprut) er dette ein feil/svakhet på ioniq 5?? kan det fikses/reklamasjon?

e-h

Har du hund? Eller vært borti busker eller steingjerde.

Geirleiv

Ikkje hund og heller ikkje vore borti noke, e jo so godt kamera so ser godt bak.
Fekk hengerfeste montert der eg kjøpte den, so lurte på om dei hadde gjort det. Virka litt rart at det ser sånn ut etter 300km kjørt🤔

hELgenen

Rygget bak i en snøfonn, en handlevogn, en person passert bak med koffert/annet dunket borti osv?

Er vanskelig å si helt sikkert hva dette komme av - men det ser ut som noe har kommet rett inn bakfra.
Stusser litt over de små hullene - dette ligner steinsprut faktisk.

Derfor har jeg en teori om at dette skyldes at noen har rygget bak inn i en snøfonn med grus - da tror jeg slike skader som dette kan oppstå. Ikke så lett å oppdage alt når man henter bilen ny heller - så dette kan jo ha skjedd før bilen ble hentet ut. Normalt vil da selger informere om slikt......

Geirleiv

Med tanke på at den har stått 1 mmd hos selger, så er det vel fleire så har prøvekjørt den. So kan jo være ein teori det

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA