Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2020 Nissan leaf. Klaprelyd i dashbord

Startet av Frode-Leaf, fredag 18. mars 2022, klokken 16:43

« forrige - neste »

Frode-Leaf

Vi har nettopp kjøpt en 2020 mod Nissan Leaf fra forhandler som var kjørt 300 mil. Veldig fornøyd med bilen, men det er en skikkelig høy irriterende klaprelyd i dashbordet ved airbag. Legger jeg hånden på dashbord så forsvinner lyden. Setter jeg på varme så forsvinner også lyden. Jeg ser at det ligger video av samme problemet på Youtube. Feste til airbag må strammes opp. Er det noen som har ordnet dette selv eller skal jeg bare sette den på verksted. Er dette en enkel sak så har jeg ikke noe imot å skru selv.  :)

kaiat

På en 2020-modell har du da vel fremdeles garanti? Da er det bare å få den på verksted.

Frode-Leaf

Vi leverte bilen på verksted og fikk ordnet feilen. Greit med garanti  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA