Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Doble bakruter, noen levert?

Startet av Eik8, tirsdag 15. mars 2022, klokken 10:12

« forrige - neste »

Eik8

Har noen av de nyeste Model 3 som er blitt levert nå i mars kommet med doble ruter på dørene bak?

Har en 3 LR til levering nå i slutten av mars, men usikker på om den skal tas imot eller ei.

Mvh og takk for gode svar.

tornaldo

Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Motorwatt

Hva med Ryzen-prosessor i MCU, og 12V litium batteri?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Eik8

Ryzen er bekreftet av Tesla selv, med rekkeviddesenkning grunnet MCU som har høyere forbruk.

Litium batteri er jeg også nysgjerrig på, men kan ikke svare selv før jeg eventuelt henter bilen.

Mvh

Motorwatt

#4
Når skal du hente?

Bekreftet: 12V litium er OK. Doble vinduer bak uklart.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Eik8


Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Eik8

Med prisøkningene så blir det nok til at jeg tar den ut uansett 😅 men spent på støy spesielt.

Syklist

Tviler på at doble bakruter betyr mye for støy.  Det er kanskje litt forskjell i tunneler og i høyere hastighet på motorvei mellom 2021 modell med doble sideruter foran, og 2020 modell som ikke har det.

Det er veistøy, spesielt med grov asfalt som er problemet med Model 3.
Tesla Model 3 LR 2021
Opel Corsa-e Edition 2020
x Tesla Model 3 SR+ 2020

bipbop85

Oppvarming av vindusviskere er også på plass. Utlevert M3LR i dag.

Motorwatt

Gratulerer! Gidder ikke å lete, så har den rattvarme? Eller koster det ekstra å få den aktivert fremdeles?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Moas

#11
Rattvarme var standard på SR+ jeg fikk i mars. Ingen doble ruter bak. Hvordan finner jeg den har oppvarmet visker?
2022 3 RWD/SR+ den siste 3-er m/p-sensorer, blink- og girspake
Laveste nypris tm3: 20: 384, 21: 399, 22: 349, 23: 369, 24: 379

RIP EV: Think, Saxo, eGolf, Soul, Kona, Mazda osv.

Rosee

Oi dette hadde jeg ikke sjekket, trodde det var med i 2022 modellen? Men så har de ikke gjort det? :O

Motorwatt

Hvis det er oppvarmet viskere (ikke egentlig viskere, men et varmefelt nederst på frontvinduet) du mener, så må du ha software-version 2022.4.5 for å få det frem på skjermen.

Ellers kan du sjekke her:
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

knegg

Det frister bare mer å mer å oppgradere fra en 2019-mod 💸💸
2020 Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA