Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Spennede svensk konverteringsprosjekt

Startet av Caspar, torsdag 24. februar 2022, klokken 11:41

« forrige - neste »

Caspar

Bengt Montan i Sverige holder på å konvertere denne ved hjelp av Think Classic deler. Jeg har hjulpet han med diverse strømskjemaer og tips om girlås etc. men han trenger en kontaktorboks. Han har foreløpig ikke lykkes i å få registrert en bruker her, mulig pga svensk IP adresse. Er det noen som har en HV boks de vil kvitte seg med?

b.a.montan@gmail.com
+46 72 7265665
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

elektrolux

#1
Flott prosjekt.

Slikt støtter vi såklart opp om.

Komplett delelager for Think classic deler finnes i Stavanger, sammen med utstyr for å omprogrammere startspenning etc på Think software.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

RJK

Nydelig bil. Slike ombyggingsprosjekt er veldig interessant å følge med på, så hadde vært fint om han kunne fått en bruker her, og lagt inn bilder og annen info i en egen prosjekt-tråd.

Finnes det en slik tråd på andre, ikke-facebook-infiserte nett-sted?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Caspar

Bengt har lånt noe utstyr av meg og Robert og har nå fått bilen til å gå. Men har sliter med kjøreretningen. Han bruker den originale girkassen på bilen og det stemmer dessverre ikke med retningen Thinkmotoren går. Har noen noe erfaring med enkleste måten å løse dette på? Jeg forsøkte en gang å øke maks hastighet på rygging men da gikk ikke bilen verken forover eller bakover. Hvis man bare bytter om 12 av fasene vil bilen oppdage det? Jeg vil tro at på det hastighetssignalet som kommer fra motoren så er det også informasjon om retning.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Elmo

#4
Sitat fra: Caspar på torsdag 24. februar 2022, klokken 11:41
Han har foreløpig ikke lykkes i å få registrert en bruker her, mulig pga svensk IP adresse.
Jeg tror det er bare opprettelse av konto som stoppes av utenlandsk IP, så hvis DU oppretter en konto for han så tror jeg han kan logge inn på den med utenlandsk IP etterpå.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA