Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hengerfeste - demontering

Startet av np, lørdag 19. februar 2022, klokken 08:15

« forrige - neste »

np

Litt frustrert. Etter jeg tar hengerfestet av bilen, er mekanismen stuck, får ikke ut nøkkelen. Søkt etter filmer på youtube, uten suksess. Tesla Bjørn bare hopper over den biten og i en dansk video gir han opp og legger den i vesken med nøkkelen i og sier det er helt greit. Men jeg har jo fått den av før, og nøkkelen ut? Hva er det magiske trikset som skal til?
NP

VW e-Golf (2016-)  Tesla Model X 100D (2018-)  VW e-Golf (2019-)
Tesla Model 3 (Avbestilt)  Tesla Model Y (Avbestilt)  Model X LR (Bestilt - levering i 2023 :()

geear

Trykk på den fjerde/single kula nederst på "stammen", så finner du nok utav det.  ;D

suverin

Sitat fra: geear på lørdag 19. februar 2022, klokken 09:09Trykk på den fjerde/single kula nederst på "stammen", så finner du nok utav det.  ;D

Alt man finner ut av på elbilforum :)

Skulle ha på hengerfeste på 3-en for første gang idag, klødde meg i hode, da det gikk i lås, men fikk ikke ut nøkkelen!

Inn og ut med den fjerde kula du nevner her noen ganger! En dose  smøremiddel på den, vente litt, så smakk, der satt det som det skulle, og fikk ut nøkkelen!
Kjører Solterra og Model 3.
«Can the Solterra Subaru? - Holy shit! Yeah! There is absolutely no reason not to go do Subaru stuff in the Solterra!»

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA