Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla aksjer

Startet av kjølholdt, lørdag 01. september 2012, klokken 00:36

« forrige - neste »

Epleskreller

#915
Tok en gamble nå, satser på at demoen i dag blir overraskende lekker og med noen nye innovative løsninger på hvordan dette er tenkt utnyttet...

kjøpte derfor endel 105 call-opsjoner med siste tradingdag i morgen.. (litt sånn som Johan har truffet så godt med tidligere  ;))

Edit: og noen få 110 call.. (de er så billige og sansynligvis verdiløse i morgen, men om kursen sniker seg over 111 i morgen blir det gøy..)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

JohanH

Sitat fra: Epleskreller på torsdag 20. juni 2013, klokken 20:40
Tok en gamble nå, satser på at demoen i dag blir overraskende lekker og med noen nye innovative løsninger på hvordan dette er tenkt utnyttet...

kjøpte derfor endel 105 call-opsjoner med siste tradingdag i morgen.. (litt sånn som Johan har truffet så godt med tidligere  ;))

Edit: og noen få 110 call.. (de er så billige og sansynligvis verdiløse i morgen, men om kursen sniker seg over 111 i morgen blir det gøy..)

Veldig bra! Jeg solgte en del idag tidlig første timen, når TSLA tradet 105-106 (d.v..s juni calls). Så kjøpte jeg meg såvel 105 som 110 og 115 calls. Mitt tips: hvis TSLA stiger første trading timen imorgen så selg en del (hovedparten) av dine 110 calls, selv om de aldri kommer in the money så vill de fort kunne stige 100% eller sån hvis vi toucher opp imot 105 dollar...

jonasdig

Noen andre enn meg som har kjøpt aksjer gjennom DNB? Jeg er en amatør, men for meg ser det ut som verdien på aksjen ikke har vært oppdatert siden 11/6. Spurte DNB om dette på onsdag men har enda ikke fått svar.

Terhar

Samme gjelder for Solar City. Kjøpte litt gjennom DNB igår, siste oppdatering fra 11.6, helt feil i forhold til aktuell kurs
Nissan Leaf fra mars 12
Model S P85 fra sept. 13, innbytte hos Tesla til fordel for
Model X 100D hentet 19.6.17
Model 3 LR 18.2.19

JohanH

Sitat fra: JohanH på fredag 21. juni 2013, klokken 01:05
Sitat fra: Epleskreller på torsdag 20. juni 2013, klokken 20:40
Tok en gamble nå, satser på at demoen i dag blir overraskende lekker og med noen nye innovative løsninger på hvordan dette er tenkt utnyttet...

kjøpte derfor endel 105 call-opsjoner med siste tradingdag i morgen.. (litt sånn som Johan har truffet så godt med tidligere  ;))

Edit: og noen få 110 call.. (de er så billige og sansynligvis verdiløse i morgen, men om kursen sniker seg over 111 i morgen blir det gøy..)

Veldig bra! Jeg solgte en del idag tidlig første timen, når TSLA tradet 105-106 (d.v..s juni calls). Så kjøpte jeg meg såvel 105 som 110 og 115 calls. Mitt tips: hvis TSLA stiger første trading timen imorgen så selg en del (hovedparten) av dine 110 calls, selv om de aldri kommer in the money så vill de fort kunne stige 100% eller sån hvis vi toucher opp imot 105 dollar...

Og det var det som skjedde, i hvert fall 103,50 før vi sank som en stein...

Eopheim

Solgte meg ut idag. Lav krone, samt at jeg tror selskapet er kraftig overpriset fikk meg til å ta avgjørelsen. Til å være førstegangs aksjehandler er jeg kjempefornøyd med resultatet: investert beløp 300.000, bruttogevinst 475.000 . Hipp,hipp hurra! 8) 8)
Nissan Leaf,svart,36000km- solgt
Model S,P753 VIN:P14408, bestilt april 12

ebbrey

Sitat fra: Eopheim på tirsdag 25. juni 2013, klokken 18:01
Solgte meg ut idag. Lav krone, samt at jeg tror selskapet er kraftig overpriset fikk meg til å ta avgjørelsen. Til å være førstegangs aksjehandler er jeg kjempefornøyd med resultatet: investert beløp 300.000, bruttogevinst 475.000 . Hipp,hipp hurra! 8) 8)

Gratulerer med god avkasting! Hvor lenge satt du? 3-4 mnder?
Edit: Det er lett å være etterpåklok men sparepengene burde ikke ha stått på kontoen ser jeg hehe
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Eopheim

Gikk inn med 150000 på 32$ i feb(?) og 150000 på 52$ i april(?).
Nissan Leaf,svart,36000km- solgt
Model S,P753 VIN:P14408, bestilt april 12

Havebigfun

Idag krysset Tsla 110$ igjen - ser ut som en stigende trendkanal.
Er det realistisk å satse på videre stigning nå eller er det rett tid å hoppe av for å gå inn på lavere nivåer, eks 90??

Epleskreller

Håper vi aldri ser under 100 igjen :)

Jeg vurderte veldig å selge unna opsjonene mine i dag, men valgte å bli.. Virker å være i en god trend nå..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Wenche

IBD: Har lagt ut kjøps anbefaling, siden TSLA går forbi 107,23:

UPDATED 11:05 AM ET| Tesla Motors cleared a 107.23 buy point from a rare high, tight flag Thursday morning in swift volume. The 107.23 entry is an alternative buy point derived from a resistance level that is lower than what is normally used in these patterns. Generally, the buy point is 10 cents above the left-side high. The high, tight flag is a setup that can lead to powerful gains. The pattern forms when a stock moves sideways for a few weeks after a price gain of 100% or more. Historical examples of the base include other innovators, such as Taser, Qualcomm and JDS Uniphase. Tesla's Accumulation/Distribution Rating and up/down volume ratio support the thinking that the stock remains under accumulation. Backstory: Tesla is leading other automakers in alternative-fuel cars. It makes all-electric cars, which appeal to those who want to avoid the gas pump or the emissions caused by internal-combustion engines. The company also produces electric powertrain components for Daimler AG and Toyota. Tesla has been ramping up production faster than expected. But Teslas are not for everyone: The cheapest Model S sells for $62,400 after tax credits. Tesla doesn't have the profit history of winning stocks, but it does have a breakthrough product, and the company is expected to have its first annual profit next year, 88 cents a share.
Spennende dag i morgen  ;)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

el-fanboy

Hvilken tjeneste benytter folket her til opsjonshandel?
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Epleskreller

Sitat fra: el-fanboy på fredag 28. juni 2013, klokken 09:58
Hvilken tjeneste benytter folket her til opsjonshandel?
Optionsxpress.com.

Tar litt tid å registrere seg og overføre penger. Ellers er jeg veldig fornøyd.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Wenche

Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. juni 2013, klokken 10:11
Sitat fra: el-fanboy på fredag 28. juni 2013, klokken 09:58
Hvilken tjeneste benytter folket her til opsjonshandel?
Optionsxpress.com.

Tar litt tid å registrere seg og overføre penger. Ellers er jeg veldig fornøyd.
+1
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Epleskreller

#929
Aksjen ligger nå på ca 114, like i nærheten av "all time high"!

Edit, da har vi ny rekord!

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA