Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får ikke melding om software oppdateringer i appen

Startet av Fleur, søndag 06. februar 2022, klokken 12:30

« forrige - neste »

Fleur

Når jeg fikk bilen fikk jeg stadig meldinger i appen om at det hadde kommet en ny softwareoppdatering til nedlasting. Sto da at jeg måtte koble til wifi for å laste ned. Så var det tilfelle hvor jeg fikk lasta den ned via bilens 4g. Men etter det har jeg ikke fått et eneste varsel om oppdatering. Men jeg kjørte bilen foran huset og kobla til wifi og da lastet den plutselig ned oppdatering til navigasjonen. I tillegg ser jeg at jeg ikke har nyeste versjon som mange andre har.
Er det ikke alltid at det kommer inn varsel om oppdatering i appen og at man rett og slett bare må prøve innimellom?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


geear

Har ikke opplevd å få beskjed om navioppdatering i app, men software skal normalt varsles. Jeg har faktisk heller ikke fått beskjed de siste gangene, og har gått inn i appen når det har blitt postet her at det har vært ny sw klar, og da har den i flere tilfeller vært klar hos meg og. Er nok en bug et sted.

Fleur

Sitat fra: geear på søndag 06. februar 2022, klokken 14:36
Har ikke opplevd å få beskjed om navioppdatering i app, men software skal normalt varsles. Jeg har faktisk heller ikke fått beskjed de siste gangene, og har gått inn i appen når det har blitt postet her at det har vært ny sw klar, og da har den i flere tilfeller vært klar hos meg og. Er nok en bug et sted.
Ok, takk

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA