Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Crystal Face

Startet av Swanzon, lørdag 05. februar 2022, klokken 23:19

« forrige - neste »

Swanzon

Hei,

Er Crystal face kun en kosmetisk sak eller gir det mere lys? I fall det gir mere lys, noen som vet hvor mange lumen?

Trovi


EV_and_ICE

Kun utseende. Men jaggu ser det bra ut  :+1: :D
Skoda Enyaq iV80 - 21
VW ID3 Plus - 20
Renalt Zoe 18 (solgt)
Kia Optima Phev - 17 (Solgt)
Andre bensin/diesel -

Eivind1

Er det fare for at bilen blir enda mer forsinket hvis jeg legger til cf nå? Har seneste levering uke 10/22 og regner med at den går i produksjon snart...

Zooom

Sitat fra: Eivind1 på torsdag 17. februar 2022, klokken 16:22
Er det fare for at bilen blir enda mer forsinket hvis jeg legger til cf nå? Har seneste levering uke 10/22 og regner med at den går i produksjon snart...
Jeg har seneste levering uke 12/22 og i følge selger er det lite sannsynlig at jeg har bil før sommeren, kanskje senere. Men har også fått beskjed om at CF gir enda lengere leveringstid

Eivind1

Såpass ja... har du noe utstyr som forsinker bilen? Da får jeg sikkert ikke før sommeren jeg heller😩

Ventemann74

Har seneste levering 52/21 og ikke hørt noe fra Skoda eller selger ennå..
Kommer mest sannsynlig til å bryte kontrakten,  så da rykker dere ihvertfall frem 1 plass i køen..

VoltWay

Biler kunder ikke vil ha blir nok ikke avbestilt. Forhandler kan ta den inn selv og selge, eller la en ny kunde overta.

Rusalka

Sitat fra: Ventemann74 på torsdag 17. februar 2022, klokken 19:23
Har seneste levering 52/21 og ikke hørt noe fra Skoda eller selger ennå..
Kommer mest sannsynlig til å bryte kontrakten,  så da rykker dere ihvertfall frem 1 plass i køen..
Prøvd å ringe selger? Han skal ha oppdatert status på datamaskinen sin ...
Min selger har holdt meg oppdatert hele tiden og svart raskt på alle mailer fra meg! (Møller Stavanger)

Zooom

Sitat fra: Eivind1 på torsdag 17. februar 2022, klokken 17:03
Såpass ja... har du noe utstyr som forsinker bilen? Da får jeg sikkert ikke før sommeren jeg heller😩
Tror ikke jeg har så mye som forsinker bortsett fra at jeg tviholder på 360 kamera. Men hadde ikke fått bil med det første selv om jeg hadde valgt å ta det bort visstnok. Ellers en godt utstyrt 80x sportline, men uten canton og cf.

Eivind1

Greit å vite. Jeg har bestilt 80iv uten ekstrautstyr som forsinker. Har vurdert å si opp kontrakten, men det er vel kun tesla som kan levere biler på kort tid...

Ventemann74

#11
Sitat fra: Rusalka på torsdag 17. februar 2022, klokken 20:48
Sitat fra: Ventemann74 på torsdag 17. februar 2022, klokken 19:23


Prøvd å ringe selger? Han skal ha oppdatert status på datamaskinen sin ...
Min selger har holdt meg oppdatert hele tiden og svart raskt på alle mailer fra meg! (Møller Stavanger)


Får ingen oppdatering av selger. Sendte mail tidlig januar om at jeg vurderer å bryte kontrakten dersom ikke noe har skjedd innen utgangen av februar.  Har fortsatt ikke fått svar..

Ventemann74

Sitat fra: VoltWay på torsdag 17. februar 2022, klokken 20:34
Biler kunder ikke vil ha blir nok ikke avbestilt. Forhandler kan ta den inn selv og selge, eller la en ny kunde overta.

Har faktisk tenkt tanken om å selge den selv når den eventuelt kommer, vil mest sannsynlig kjøpe hybrid en av de nærmeste ukene. Si fra om dere vet om noen som ønsker å kjøpe en 80x med CF til våren/sommeren  ;)

Knuggen

Angrer ikke på CR! Gjør noe helt eget med fronten!
Kosmetisk eller ikke, gir litt extra lys på veien.

Ragged_Glory

Har disse blitt levert til kunder ennå? Har ikke sett dem på veien, men så en som ble levert i Stavanger-området i dag.
K̶i̶a̶ ̶S̶o̶u̶l̶ ̶E̶V̶ ̶E̶x̶c̶l̶u̶s̶i̶v̶e̶,̶ ̶ ̶2̶0̶1̶5̶
K̶i̶a̶ ̶e̶-̶N̶i̶r̶o̶ ̶P̶l̶a̶t̶i̶n̶u̶m̶ ̶G̶r̶a̶p̶h̶i̶t̶e̶,̶ ̶2̶0̶1̶9̶
Škoda CITIGOe iV, 2020
Hyundai Ioniq 5, P45, Phantom Black

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA