Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Helt ny BMW iX3 2022 Facelift vurderes solgt

Startet av Klipsch, søndag 05. desember 2021, klokken 18:20

« forrige - neste »

Klipsch

Hei,

Jeg får levert en helt ny BMW iX3 Fully Charged Edition i slutten av desember som jeg nå vurderer å selge. Dette er den nye 2022-modellen med facelift. Ettersom dette er en Fully Charged edition har den også alt av tilgjengelig utstyr. Se spesifikasjon vedlagt.

Utvendig farge er Sophistogrå Metallic. Innvendig skinninteriør med farge "Mocha". Se ellers vedlagte bilder.

Bilen selges til samme pris som den er kjøpt, kr. 664.000. Merk at vinterdekk i utgangspunktet ikke er inkludert i prisen (er ikke bestilt sammen med bilen), så dette kommer eventuelt i tillegg.

Estimert levering er før jul - så dersom noen er interessert kan dette bli en fin julegave :-)

Send meg en PM dersom dette er av interesse.

Trond.m

Sitat fra: Klipsch på søndag 05. desember 2021, klokken 18:20
Bilen selges til samme pris som den er kjøpt, kr. 664.000. Merk at vinterdekk i utgangspunktet ikke er inkludert i prisen (er ikke bestilt sammen med bilen), så dette kommer eventuelt i tillegg.
Sikkert en bil som det er mulig å få en grei pris for, men at den er kjøpt for 664.000 er jo ikke sant. Fully Charged kostet jo i utgangspunktet 629.000 med alt utstyr, så hva har denne ekstra ?

hELgenen

BMW opererer jo med faste rabatter til større kundegrupper også. Selgerene sitter på en formidabel mappe med oversikt over storkunderabatter og rabatter til.ulike fagforbund. Er man heldig og er medlem i rett forbund er det mye å hente. Vil tro mange som handler ny BMW omfattes av en eller annen slik ordning.

Trond.m

Ja, vil tro at de fleste ikke har betalt mer enn 590.000. Greit nok å sjekke om noen vil betale mer for rask levering, men hvis man refererer til hva man har betalt så må man etter min vurdering gi riktige opplysninger. Men for alt jeg vet er denne bilen kjøpt av en privatperson så 664 er det som han har betalt.

turfsurf

Er vel bare å be om en kopi av den originale kontrakten det.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Hallgrim86

Sitat fra: Trond.m på mandag 14. februar 2022, klokken 06:25
Sitat fra: Klipsch på søndag 05. desember 2021, klokken 18:20
Bilen selges til samme pris som den er kjøpt, kr. 664.000. Merk at vinterdekk i utgangspunktet ikke er inkludert i prisen (er ikke bestilt sammen med bilen), så dette kommer eventuelt i tillegg.
Sikkert en bil som det er mulig å få en grei pris for, men at den er kjøpt for 664.000 er jo ikke sant. Fully Charged kostet jo i utgangspunktet 629.000 med alt utstyr, så hva har denne ekstra ?

Koster 22 modellen også 629 på kampanje?

Trond.m

Nei, 649 (før eventuell rabatt). Men det er jo fortsatt godt under 664.

Trond.m

Sitat fra: turfsurf på mandag 14. februar 2022, klokken 12:53
Er vel bare å be om en kopi av den originale kontrakten det.
Veldig sjelden noen ber om det. Og det er egentlig uinteressant hva den som selger har gitt for bilen, for markedet bestemmer prisen. Men skriver at man den selges for samme pris som man har betalt selv, så stiller det seg litt annerledes. Da får man heller skrive «Selges til listepris» , men den er jo 649.900.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA