Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

TWC blinker rødt

Startet av fonberg, mandag 31. januar 2022, klokken 15:38

« forrige - neste »

fonberg

Hei, min TWC vil ikke virke. Den blinker nå rødt. Har prøvd restart med knappen på boksen, da blir den grønn, men går tilbake til rødt når man kobler til bil. Har prøvd med ulike biler, både TMS, og "ikke-Teslaer".  Har også prøvd å restarte sikringen i sikringsskapet.
Tips til hva som er feil, evt. hvordan det kan fikses?
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Toalmar

Sitat fra: fonberg på mandag 31. januar 2022, klokken 15:38
Hei, min TWC vil ikke virke. Den blinker nå rødt. Har prøvd restart med knappen på boksen, da blir den grønn, men går tilbake til rødt når man kobler til bil. Har prøvd med ulike biler, både TMS, og "ikke-Teslaer".  Har også prøvd å restarte sikringen i sikringsskapet.
Tips til hva som er feil, evt. hvordan det kan fikses?
Tror de røde blinkene må telles for så å sjekkes mot manual.
Lenge siden jeg hadde TWC. Sjekk eventuelt linken (går til gen 2 TWC)

https://www.tesla.com/sites/default/files/pdfs/wall-connector-eu/20161208/tesla-32a-wall-connector-installation-manual-no-NO-v2.pdf?201612081439
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA