Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading i Sogndal

Startet av VikLeaf, tirsdag 21. april 2015, klokken 18:21

« forrige - neste »

joa

Sitat fra: joa på onsdag 29. april 2015, klokken 06:49
Sitat fra: elbil-1 på torsdag 23. april 2015, klokken 13:37
skal man fra Hemsdal/Fagernes og til skei/førde/nordfjordeid, så hjelper ladestasjonen i aurland lite.

fergekaien på manheller/fodnes hadde vært en flott plass, om man da fikk en avtale med fergeselskapet om å få fortrinn i fergekøen, slik at man slapp å stille seg bakerst i den vanlige køen når fergen gikk.

+ at selvsagt håbakken er et knutepunkt for også trafikken mot voss i tillegg til mot sogndal.

og sogndal er knutepunkt for trafikk over sognefjellet.

Er det nokon som har kome seg velberga over Hemsedalsfjellet og til Sogndal med ein Leaf? Skal til Hafslo i sommar og skulle gjerne teke med Leafen frå austlandet. Men siste ladepunkt er som kjent Kiwi på Hemsedal. Vil det hjelpe å halde traktorfart i oppoverbakkane?

For å svare sjølv: Lada til 93% på Gol (då stoppa hurtigladaren), lada til 100% på KIWI Hemsedal (lada 1 time og 15 min). 66% på toppen av Hemsedal. 73% nede ved Borlaug. Derfrå er det mykje nedover til Lærdal. Ingen problem altså å kome seg til indre Sogn den vegen på ein godværsdag.
Men eg er spent på korleis det blir tilbake, eit godt poeng at det er mykje meir stigning frå Lærdal til toppen av Hemsedal.

THE

Sitat fra: joa på lørdag 25. juli 2015, klokken 10:42
Sitat fra: joa på onsdag 29. april 2015, klokken 06:49
Sitat fra: elbil-1 på torsdag 23. april 2015, klokken 13:37
skal man fra Hemsdal/Fagernes og til skei/førde/nordfjordeid, så hjelper ladestasjonen i aurland lite.

fergekaien på manheller/fodnes hadde vært en flott plass, om man da fikk en avtale med fergeselskapet om å få fortrinn i fergekøen, slik at man slapp å stille seg bakerst i den vanlige køen når fergen gikk.

+ at selvsagt håbakken er et knutepunkt for også trafikken mot voss i tillegg til mot sogndal.

og sogndal er knutepunkt for trafikk over sognefjellet.

Er det nokon som har kome seg velberga over Hemsedalsfjellet og til Sogndal med ein Leaf? Skal til Hafslo i sommar og skulle gjerne teke med Leafen frå austlandet. Men siste ladepunkt er som kjent Kiwi på Hemsedal. Vil det hjelpe å halde traktorfart i oppoverbakkane?

For å svare sjølv: Lada til 93% på Gol (då stoppa hurtigladaren), lada til 100% på KIWI Hemsedal (lada 1 time og 15 min). 66% på toppen av Hemsedal. 73% nede ved Borlaug. Derfrå er det mykje nedover til Lærdal. Ingen problem altså å kome seg til indre Sogn den vegen på ein godværsdag.
Men eg er spent på korleis det blir tilbake, eit godt poeng at det er mykje meir stigning frå Lærdal til toppen av Hemsedal.

Lærdal - Hemsedal bør gå greit, men det er jo ingen lademuligheter i Lærdal ennå. Jeg har ikke prøvd ennå, men tror jeg skal komme meg fra Lærdal til Gol uten problem. Fra Hemsedal til Gol er det mye nedover, så det er ikke sikkert at det er nødvendig med lading i Hemsedal heller. Siden jeg bor i Lærdal er det ikke noe problem for meg at det mangler lader her, men for alle som er på gjennomreise blir det vanskelig. På vinteren kunne jeg tenkt meg hurtiglader på Borlaug, da kommer man seg greit over Hemsedal, og også Filefjell.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

joa

Sitat fra: joa på lørdag 25. juli 2015, klokken 10:42
Sitat fra: joa på onsdag 29. april 2015, klokken 06:49
Sitat fra: elbil-1 på torsdag 23. april 2015, klokken 13:37
skal man fra Hemsdal/Fagernes og til skei/førde/nordfjordeid, så hjelper ladestasjonen i aurland lite.

fergekaien på manheller/fodnes hadde vært en flott plass, om man da fikk en avtale med fergeselskapet om å få fortrinn i fergekøen, slik at man slapp å stille seg bakerst i den vanlige køen når fergen gikk.

+ at selvsagt håbakken er et knutepunkt for også trafikken mot voss i tillegg til mot sogndal.

og sogndal er knutepunkt for trafikk over sognefjellet.

Er det nokon som har kome seg velberga over Hemsedalsfjellet og til Sogndal med ein Leaf? Skal til Hafslo i sommar og skulle gjerne teke med Leafen frå austlandet. Men siste ladepunkt er som kjent Kiwi på Hemsedal. Vil det hjelpe å halde traktorfart i oppoverbakkane?

For å svare sjølv: Lada til 93% på Gol (då stoppa hurtigladaren), lada til 100% på KIWI Hemsedal (lada 1 time og 15 min). 66% på toppen av Hemsedal. 73% nede ved Borlaug. Derfrå er det mykje nedover til Lærdal. Ingen problem altså å kome seg til indre Sogn den vegen på ein godværsdag.
Men eg er spent på korleis det blir tilbake, eit godt poeng at det er mykje meir stigning frå Lærdal til toppen av Hemsedal.

Tilbake frå Sogn over Hemsedalsfjellet. 72% ved Håbakken. 19% på toppen av fjellet. 13% ved Kiwi Hemsedal. Lading der. Brukte 13-14% til frå Hemsedal til hurtigladar ved Gol Auto. Så det ville vore knapt å komma dit utan lading på Hemsedal. Ser fram til ein hurtigladar i Lærdal.

pudderjagar

Korleis klarar du å lese av % på batteriet når du kjører?
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

sølv-pilen

Sitat fra: pudderjagar på lørdag 01. august 2015, klokken 00:28
Korleis klarar du å lese av % på batteriet når du kjører?
Han kjører Leaf. Der kan du ha prosentvis vising av batterimengde.
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

elbil-1

Sitat fra: joa på lørdag 25. juli 2015, klokken 10:42
Sitat fra: joa på onsdag 29. april 2015, klokken 06:49
Sitat fra: elbil-1 på torsdag 23. april 2015, klokken 13:37
skal man fra Hemsdal/Fagernes og til skei/førde/nordfjordeid, så hjelper ladestasjonen i aurland lite.

fergekaien på manheller/fodnes hadde vært en flott plass, om man da fikk en avtale med fergeselskapet om å få fortrinn i fergekøen, slik at man slapp å stille seg bakerst i den vanlige køen når fergen gikk.

+ at selvsagt håbakken er et knutepunkt for også trafikken mot voss i tillegg til mot sogndal.

og sogndal er knutepunkt for trafikk over sognefjellet.

Er det nokon som har kome seg velberga over Hemsedalsfjellet og til Sogndal med ein Leaf? Skal til Hafslo i sommar og skulle gjerne teke med Leafen frå austlandet. Men siste ladepunkt er som kjent Kiwi på Hemsedal. Vil det hjelpe å halde traktorfart i oppoverbakkane?

For å svare sjølv: Lada til 93% på Gol (då stoppa hurtigladaren), lada til 100% på KIWI Hemsedal (lada 1 time og 15 min). 66% på toppen av Hemsedal. 73% nede ved Borlaug. Derfrå er det mykje nedover til Lærdal. Ingen problem altså å kome seg til indre Sogn den vegen på ein godværsdag.
Men eg er spent på korleis det blir tilbake, eit godt poeng at det er mykje meir stigning frå Lærdal til toppen av Hemsedal.

Kjørte samme veien forrige uke.

Ladet til 93% på gratisladeren til Gol-Auto
Hadde så 72% på Kiwi hemsedal og ladet der ca 1t 20 min til 100%
Hadde ca 54% på Fodnes fergekai. Brukte nesten ikke energi fra toppen av hemsedalsfjellet og til fergekaien. Regnenerte masse energi nedover fjellet.

Kom helt til Skei i Jølster med 10km igjen på telleren.

175KM fra Hemsedal - + 10 kilometer rest = 185 km over hemsedalsfjellet og sogndalen-fjærland, synes det var imponerende.

Hadde vært fint med en hurtiglader på skei i jølster, sogndal og lærdal.


espenvp

#21
9mnd senere (gammel diskusjon) er det lys i enden av tunnelen? Blir det noe hurtiglader i Sogndal? Se på kartet til ladestasjoner.no, Sogndal er midt i en hutiglader-ørken! :) Fullstendig umulig for oss med 20-30Kw/h biler å legge opp til turer til Jotunheimen fra Bergen (sognefjellet), uten å måtte kjøre hundrevis av kilometer omvei eller å sen-lade på veien.
Tesla Model Y LR, 2023
Tesla Model ≡ LR, FSD, 2019
eGolf 2016
Merida E-Spresso Steps 900 2016

THE

Sogndal ligger vel inne i runde 3 av Enova-utlysningene, og skal lyses ut i mai. Da er det også en del andre strekninger uten ladetilbud pr i dag som lyses ut, blant annet Strynefjellet og Romsdalen.http://www.enova.no/finansiering/naring/transport/stotte-til-ladeinfrastruktur/1034/0/ Regner med at fristen for etablering av ladestasjoner for denne runden av utlysninger blir forsommeren 2017.

Håper Fortum får opp hurtiglader på Håbakken (Lærdal) i løpet av våren, da bør det gå greit å komme seg til Sandane/Jølster og neste hurtiglader på sommeren. På vinteren bør det nok være lademulighet i Sogndal og/eller Skei for at dette skal være komfortabelt.


Med hurtiglader på Håbakken vil det også være mulig å komme seg over Sognefjellet for mange elbiler da det er 2 stk. 7kW ladeuttak i Gaupne der man kan toppe opp batteriet før fjellet.


Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Rvenes

No 3 år seinare er det bedre i Sogn, men slik er det vel over heile landet no.

Hurtigladara  både i Aurland, Lærdal, Gudvangen, Årdal, Årdalstangen, Gaupe, Sogndal, Fjærland, Leikanger, Høyanger, Borgund, Høyanger.

Einaste plassane som manglar no er Vik og Balestrand.

ok67

Sitat fra: THE på tirsdag 12. april 2016, klokken 07:46
Med hurtiglader på Håbakken vil det også være mulig å komme seg over Sognefjellet for mange elbiler da det er 2 stk. 7kW ladeuttak i Gaupne der man kan toppe opp batteriet før fjellet.
Med tanke på Sognefjellet burde de også vore ein hurtigladar i Skjolden/Fortun eller kanskje aller helst i Turtagrø. Då vil også dei som kjem frå Årdal ha mulighet til å få fylt på før Sognefjellet. Men det blir ein sesongbasert ladar sidan Sognefjellet er vinterstengt.
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Rvenes

Det er jo ein i Gaupne, ca 3 mil unda Skjolden.
Kanskje klart seg med 11/22 kw ac ladar også då i Skjolden.

Vik har fått hurtigladar ser eg no på kartet.
Då er det att Balestrand, for dei som skal over Gaularfjellet.

Men kjem du frå Hella, er det på Leikanger.
Kjem du frå Vangsnes, er det i Vik.
Bur du i Balestrand ladar du heime, eller i Høyanger.

Vil tippe det kjem ein til Balestrand og snart.

Rvenes

No endå 3 år seinare ser det bra ut i Sogn.
Det er kommet ladar i Fortun slik at dei som skal over Sognafjellet kan få påfyll.
Balestrand har fått ladar slik dei som skal over Gaularfjellet kan lada.

Dei plassane som står att med 50kW er Vik og Leikanger og Gaupne og Årdal trur eg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA