Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

MineBiler.no - Ny nettjeneste for å loggføre dine biler over årenes løp

Startet av MrBacardi, fredag 28. januar 2022, klokken 15:05

« forrige - neste »

MrBacardi

Behovet for www.minebiler.no kom ut fra mitt eget behov for å ha en oversikt over mitt bilhold over tid. Gjennom livet er man gjerne i kontakt med flere biler og mange minner er gjerne koblet til hver enkelt av disse bilene. Her får du en fin oversikt :)

For noen er kanskje dette en interessant tjeneste, for andre er det ikke så nøye, og det er helt greit. Men hvis det er noen brukere her som ønsker å bidra med konstruktiv tilbakemelding så send meg gjerne en melding om det.

Man logger seg enkelt inn via sin Google-konto (så man slipper å lage en ny bruker med tilhørende unødvendig passord) og kan raskt gå i gang med å legge inn de bilene man har hatt en relasjon til gjennom årene.

Med mange nok brukere på minebiler.no så vil man oppnå at hver enkelt bil vil kunne bli koblet mot flere brukere med respektive bilder gjennom årenes løp. Det blir en salgs historiebok med bilder for hver enkelt bil.
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Svein_H

Tja, det kan jo være greit med et alternativ til Google-konto (og FB, for den saks skyld) for pålogging, det er endel folk som blir ekskludert der.

Edit: Ser at påloggingssiden nevner at flere muligheter vil komme etter hvert, og det er bra! :+1:
2021 Zoe Zen+ R110 (2024-)
2018 Zoe Intens R90 (2018-2024)
2013 Focus Titanium 1.6 EcoBoost stv (2012-)
2004 Dethleffs Advantage Globetrotter 2.8 JTD (2021-)

chargedup

Norges budsjettvariant av VINwiki? Artig konsept! VINwiki har fått ekstremt mange brukere på ganske få år.

Et tips fra min side er å gå over til brukernavn på brukerne/postene. Jeg personlig liker ikke at kontaktinfo er synlig. Jeg kan godt legge ut bilde av bilen min med nummerskilt synlig, men akkurat kontaktinfo skrevet i klartekst vil jeg helst ha for meg selv.
EQE 43AMG
Solgt: i3 (60Ah)-I-pace S-EQC-Model 3 LR-Ampera-Model Y-I-pace FE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA