Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Batteribytte?

Startet av Tormod Beck, tirsdag 25. januar 2022, klokken 17:41

« forrige - neste »

Tormod Beck

Er det noen som har noe info ang  batteribytte  på Bolt'n?

Ipadjove


Electric cars in Norway

#2
Ja det rusler og går. Synd dette med batteri swap... og det er jo en kongebil. Det virker som det er generell litt større mangel på batteri så derfor tar det tid.

Jeg hører på FB gruppa om folk som har fått bilen på verksted på grunn av bilstopp og fått leiebil mens de venter på batteribytte og de blir prioritert først - for leiebil koster jo verkstedet endel. Mens de som ikke har leiebil de må gjerne vente litt lengre, antar jeg?

Men det varierer vel fra sted til sted.

Det må da være noen eiere her inne med mer spesifikk status ift egen bil? Gi oss i såfall beskjed :+1:

lhman

Håper jo at noe skjer etterhvert. Men vanskelig å finne info om dette av nyere slag.

perg1

Når begynte man å bytte batterier på disse egentlig ?

Står at batteri på min 2017 modell er byttet i 2020, håper det ikke er startbatteriet som er byttet.

serenah

Følger denne! Fikk beskjed om at jeg ville få beskjed om tid om bytte for ca 2 år siden .. ikke hørt noe etter det. Hørt snakk om en liste man kan sjekke på hva som er estimert for din bil, men aner ikke hvor eller hvordan 🤔
Think City 2011-2018, Nissan Leaf 2013-2016, Mercedes B electric 2016-2018, Chevrolet Bolt 2018 💫
Asker

Tormod Beck

Det var en som skulle selge sin Bolt på Finn. Han påstod at GM skulle bytte batteri på hans og at han sto som nr 4 på lista?..

piyushagrawal

My car Bolt has battery issue, it is showing 20km range suddenly.
Mobile Drammen workshop told me they have found the problem and solution is to change the battery.

Now question is who can change the battery and where?
Any one here who has changed battery please help me.

RJK

This one is maybe still useful if the car is in Norway:

https://www.abcnyheter.no/motor/bil/2020/12/04/195724462/henning-loser-et-stort-problem-for-mange-norske-bileiere

Old article, but the company still excist, webadress is https://www.bilgum.no/

Good luck! :)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA