Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Canton sound

Startet av SolEL, lørdag 22. januar 2022, klokken 12:32

« forrige - neste »

i3/RSiV

Det er også Canton i min RS Coupe, og hadde dette også i min 21-mod Superb. Synes det er mer dybde i lyden på Enyaq enn på Superben. Bass fra Subwoofer var kraftigere i Superb hvor den satt i siden på bagasjerom. I Enyaq er den under bagasjerommet. Jeg kjører derfor Subwoofer på fullt, og skrur jeg opp litt, så ser man vibrasjonen i bakruta, så for min del er jeg godt fornøyd med Canton i Enyaq.

Egil S

Sitat fra: Svk på fredag 05. mai 2023, klokken 17:38Jeg må ut en dag å se/høre...
Men ser ut som de fleste ikke har Canton

Da ville jeg sett på bruktbil.
Går du å prøver en ny utstillingsbil gir den feil inntrykk, etter rundt 3000km begynte mitt å spille bra, høyttalerne må få spilt seg inn, spesielt basselementene er dårlige i begynnelsen, men når de får myknet opp litt blir det bedre.
Disse standard innstillingene er helt elendige, du må inn å stille equalizeren manuelt, da blir det som jeg da "helt greit".
2023 Skoda Enyaq RS Coupé
1990 BMW 850i - 2020 Ducati Diavel 1260S
2020 BMW i3s  - 2014 BMW M5 - 2012 BMW M550d - 2004 BMW M3

Svk

Bli nok brukt enyaq eller id4.tenkte max bud 450.000

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA