Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Importert E-niro bagasjeplasse

Startet av Batman, onsdag 19. januar 2022, klokken 23:08

« forrige - neste »

Batman

grunnen er at jeg vil sjekke med kia først, om de selger noen

fsnass

Lurt. Gi en lyd om du finner noe! Hvordan ligger du an på skiboksfronten? Kommet noe lenger?

geear

Vil tro det er ganske mange muligheter for takboks til Niro, ettersom den baserer seg på rails, da kan man justere hvor bøylene står også.

Her er iallfall Niro avbildet med Packline FX SUV:

https://www.packline.no/car-brand/kia/

Har både bilen og boksen selv, men ikke bøyler, så får ikke testet. Boksen er til Model Y-en.

Batman

Nei, etter bilkjøp er det vanskelig å finne penger til ekstra ting. Jeg håper neste måned kjøper takboks

Sitat fra: fsnass på mandag 31. januar 2022, klokken 13:51
Lurt. Gi en lyd om du finner noe! Hvordan ligger du an på skiboksfronten? Kommet noe lenger?

fsnass

Ser den. Blir fort en Thule Motion XT XL på oss. Hadde et håp om å kjøpe brukt, men er minimalt av de tilgjengelig på Finn. Om det kommer noen så er de som regel solgt i løpet av 10 minutter

Indian

Sitat fra: Batman på søndag 30. januar 2022, klokken 20:25
ikke ennå  :)

Hei
Jeg har en norsk 2022 med lav gulv og jeg vil ha høy gulv. Har du lyst å bytte med meg?

fsnass

Om ikke Batman slår til på denne så kan jeg være interessert i et bytte!

Batman

Hei,

Jeg er interessert i å bytte :) selv om jeg har kjøpt en vare foreslått av fsnass og allerede bruker den

Olemann

Når jeg var i markedet for denne bilen så var prisforskjellen på like biler, norsk og bruktimportert ca. kr. 40.000.- (Med helskinn, varmepumpe og el. sete med kjøling.)
Er bruktimporterte fortsatt like mye billigere?

larsbk

Hei! Er det noen av dere som har prøvd bagasjeromsmatten fra Thansen?

syklisten

Sitat fra: larsbk på torsdag 21. april 2022, klokken 13:20
Hei! Er det noen av dere som har prøvd bagasjeromsmatten fra Thansen?

Vi har bagasjeromsmatte fra Thansen til vår Soul. Regner med at det er samme matten bare med andre dimensjoner.
Den har veldig høye kanter. Nesten litt unødvendig høye (kan hekte seg fast i seteryggen til baksetene hvis de har blitt lagt ned og så satt opp igjen).
Trodde først den var litt for stor, da den henger over kanten der låsemekanismen er - men bakluka lukker seg helt fint så mine bekymringer var ubegrunnet.
Pluss for at den er billig.

Hadde jeg kjøpt på nytt så ville jeg nok ha kjøpt fra Gytis Autek. Vi har matte fra dem til bagasjerommet i en annen bil, og gummien er litt mykere og tyngre. Ligger mer stabilt på plass.

Batman


jeg har prøvd, det fungerer bra. bortsett fra at du må kutte små men. Jeg har et bilde, men jeg kan ikke laste det opp her

Sitat fra: larsbk på torsdag 21. april 2022, klokken 13:20
Hei! Er det noen av dere som har prøvd bagasjeromsmatten fra Thansen?

larsbk

Takk for svar! Hvor solid er den? Det blir jo et hulrom i midten, hvordan tåler matten vekt der? Høres jo ut som mattene fra Gytis Autek er myke og ikke vil egne seg så godt hvertfall.

ingen87

Jeg har akkurat bestilt en slik bagasjerommatte fra thansen, og da ble jeg ledet inn i denne tråden.

Fungerer denne bagasjeromsmatta for seg selv? Eller må man bygge en kryssfinerplate e.l. under den for å få det stivere?
Mener også jeg har sett en film der noen fjernet den lille kassa nede til høyre i bagasjerommet. Noen som vet om den er mulig å fjerne? Da skulle det ikke være nødvendig å tilpasse den bagasjeromsmatta fra thansen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA