Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Navigasjonsystem

Startet av JarleA, fredag 14. januar 2022, klokken 11:01

« forrige - neste »

JarleA

Hallo!
Er det mange som bruker navigasjonssystemet? Jeg har prøvd å bruke det, men det er jo ikke oppdatert i det hele tatt. Finner f.eks ikke min egen hjemmeadresse. Er det mulig å oppdatere?

kaiat

Det er mulig å oppdatere, men det koster gjerne mer enn det smaker... Jeg bruker det litt da nye ladestasjoner blir lastet ned over mobilnettet og er til dels bedre oppdatert enn enkelte apper. For adresser har jeg brukt Google-søk-funksjonen som fungerer stort sett (om enn tregt). Stort sett bruker jeg Waze på mobilen og får da trafikkinformasjon i tillegg.

Har du det oppdaterte systemet som kom i 2016, kan du jo få installert Apple Carplay/Android Auto etter det jeg forstår. Da kan du jo kjøre Google Maps eller Waze f.eks.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA