Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis tesla forsikring har gått ut....ehh

Startet av filtvet, fredag 14. januar 2022, klokken 08:26

« forrige - neste »

filtvet

Fikk sms at statens vegvesen om at jeg plutselig har blitt uten forskring gitt.

Rart at Codan ikke gidder å fornye forsikringen eller ta kontakt etter at gratis-periode er over. Uansett. Nå ble det Fremtind. 1500,- pr mnd inkl veiavgift.

El Rolfo

De skulle ta kontakt med meg også, men det gjorde de ikke.. Det var dog mandag morgen midt i romjul og ferie så på en måte kan jeg forså at det glapp selv om det aldri burde gjort det.

filtvet

Sikkert gøy om jeg hadde kommet i en ulykke der det var min feil - bil kondemnert og et enormt billån uten bil.... Rart de ikke setter mer pris på kundene i Codan.

Ingeniøren

Sitat fra: filtvet på fredag 14. januar 2022, klokken 08:26
Fikk sms at statens vegvesen om at jeg plutselig har blitt uten forskring gitt.

Rart at Codan ikke gidder å fornye forsikringen eller ta kontakt etter at gratis-periode er over. Uansett. Nå ble det Fremtind. 1500,- pr mnd inkl veiavgift.

Vet ikke om de er stort bedre (snakker av erfaring...)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE
2024 Linux Zorin på PC'n

filtvet

Gud vet :)

Men prisene er ganske like for selskapene jeg har fått til bud fra, +/- 1300 pr mnd, 75% og bor i Oslo.

Daniel_0007

Virker for meg at codan egentlig ikke ønsker å forsikre teslaer, hadde sjøl codan og i år skrudde de opp prisen med 5000 for meg, selv om jeg har kjørt skadefritt.
Model 3 2019 LR Rwd

geear

Noen av dere som har opplevd dette burde tipse Tesla om hva slags samarbeidspartner de har valgt seg...

Pitmairen

Samme her. Jeg satt i bilen på vei til jobb og så fikk jeg plutselig melding fra vegvesenet om at bilen var uten forsikring. 

Det var i tillegg 1-2 dager tidligere enn jeg hadde forventet, ut i fra noen dokumenter jeg fikk fra kodan, og at den skulle gjelde i 30 dager.

OlaM

De ringte ikke meg heller, jeg tok kontakt for å høre at jeg faktisk var forsikret og hva de hadde å tilby. Fikk selvsagt ingen sms-varsel fra SVV, å forsikre bilen er jo mitt ansvar så det hadde jeg kontroll på i god tid.  ;)
'21 3LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA