Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering

Startet av tjaf, tirsdag 04. januar 2022, klokken 21:51

« forrige - neste »

tjaf

Noen som har bestilt AWD sep/oktober og fått bil på båt/vin?

Konaen

Du fikk beskjed om 6 mnd. leveringstid? Det fikk jeg når jeg fikk et tilbud i oktober.

Konaen

Kan jo hende det er litt avhengig av farge, men sikkert ikke så lenge til din er på båt heller da. Den som venter på noe godt...

Bjoris

Fikk beskjed når jeg bestilte at hvit og uten soltak kunne være gunstig ifht levering, spesielt smart å droppe soltak om levering haster

e-h

#4
Synes sensoren for kryssende trafikk er grei å ha. Fått varsel et par ganger i rundkjøring uten at jeg syntes det var noen risiko. Sensor for kryssende trafikk ved rygging er nok mer nyttig, da den reagerer på biler i blindsone for både speil, kamera og vindu. Er vel oftest slik at man ikke vet man trenger sensoren før man sover i timen og uhellet er i ferd med å skje.
Bruker HDA selvkjørende ofte på motorvei og landevei med suksess på vestlandet. Akkurat hjelp til filskift brukes ikke så ofte, da den ikke vil aktiveres før påkjørselsfelt pga to typer midtstriper (lang og kort) mellom kjørefeltene på motorveien.

Ioniq2019

Bestilte min 7.juli 2021. Toppmodell Phantom Black AWD, svart skinninteriør med glasstak, 20" sommerhjul, Betalte 579 000kr inkl.vinterhjul.
Siste jeg har hørt fra denne er at bilen min var ferdig produsert 28.Oktober 2021.
Ble lovet at denne skulle bli levert mot slutten av året (2021).  Men fremdeles ikke fått noe bil, I følge Hyundai Norge var denne estimert til Drammen havn 07.01.2022 da jeg snakket med de tidligere denne uken.
Så får nå håpe på at jeg får bilen i slutte av mnd :D

FredrikR

Bestilte Cyber Grey AWD med pano 04.10. Ikke hørt noe ennå, men fikk oppgitt mars som forventet dato så kan ikke akkurat klage.

Spurte selger i starten av desember om han hadde noe mer info enn linken jeg fikk på epost. Det hadde han visst ikke, men sa at "det skjer nok noe ila januar", men utdypet ikke dette.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA