Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stil og tone på dette fine forum

Startet av Olemann, fredag 07. januar 2022, klokken 21:57

« forrige - neste »

Olemann

Ett innspill; for å holde stilen her på Forum en god mil unna Facebook nivå, denne gang basert på en konkret dialog i annen tråd, men er helt generelt, derfor egen tråd.

Ikke beskriv hverandre, ikke skriv at andre ikke forstår, ikke skriv hva andre burde gjøre osv......men si det gjerne til kona eller svigerfar eller speilet om de måtte være interessert, men ikke publiser det for verden for øvrig her inne.  Man overvurderer nok verdens interesse for egne vurderinger av andre, for å si det litt forsiktig.

Jeg er interessert i andres kunnskap om ID4, erfaringer etc, men er overhodet ikke interessert i hva noen her inne mener andre burde gjøre og tenke, hva de forstår osv....og jeg antar jeg ikke er alene der.

Dette burde vel være vanlig folkeskikk i debatter også?  :D

Edit: Jeg skrev over at dette er et innspill, noe det også er, jeg har altså ingen rolle eller mandat eller noe som helst myndighet, derfor et innspill, synspunkter, og noe jeg altså mener gjør Forumet triveligere, verken mer eller mindre.

Løytnanten

Sitat fra: Olemann på fredag 07. januar 2022, klokken 21:57

Ett innspill; for å holde stilen her på Forum en god mil unna Facebook nivå, denne gang basert på en konkret dialog i annen tråd, men er helt generelt, derfor egen tråd.

Ikke beskriv hverandre, ikke skriv at andre ikke forstår, ikke skriv hva andre burde gjøre osv......men si det gjerne til kona eller svigerfar eller speilet om de måtte være interessert, men ikke publiser det for verden for øvrig her inne.  Man overvurderer nok verdens interesse for egne vurderinger av andre, for å si det litt forsiktig.

Jeg er interessert i andres kunnskap om ID4, erfaringer etc, men er overhodet ikke interessert i hva noen her inne mener andre burde gjøre og tenke, hva de forstår osv....og jeg antar jeg ikke er alene der.

Dette burde vel være vanlig folkeskikk i debatter også?  :D

Det er mottatt og forstått, Olemann.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA