Model Y - bestilling og levering 1. kvartal 2022

Startet av Antonand, mandag 03. januar 2022, klokken 23:18

« forrige - neste »

DagfinnN

Sitat fra: mnt på tirsdag 01. mars 2022, klokken 22:00
Sitat fra: DagfinnN på tirsdag 01. mars 2022, klokken 12:51
Hurra, min TMY kommer er planlagt å komme til Molde 18. mars. Ikke lenge igjen nå da.

Fikk du SMS eller står det 18.mars i appen? :)
Snakket med selger..
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Chrgun

Har nå fått oppdatert levering på Tesla.com 11 - 31 Mars. Vin 258 (Hvit, Std 19" felger, sort interiør, eap) - Bergen

YesThatsMe

Samme her - oppdatert utleveringsdato til 4-17 mars, Østlandet, vin 236. Har ikke mottatt sms enda.

Skuggfaks

Det renner inn med nyregistreringer på Model Y nå disse dagene (teslastats.no)...
# Model Y LR 2022.

Dlikse

Bestilte 20 feb med estimert levering juni. Fikk idag beskjed om levering neste fredag. Gikk fortere enn forventet.

YesThatsMe

Arne1

Sitat fra: Dlikse på torsdag 03. mars 2022, klokken 12:15
Bestilte 20 feb med estimert levering juni. Fikk idag beskjed om levering neste fredag. Gikk fortere enn forventet.

Kan jeg spørre om utleveringssted og konfigurasjon på bilen?

Dlikse

Sitat fra: Arne1 på torsdag 03. mars 2022, klokken 13:23

Veldig basic.

Hvit mod y, svart interiør, 20". Leveringssted Bodø. Regner med jeg fikk bilen noen andre hadde angret på.

Fjeldern

Hadde vært ganske ille om du følte det var tregere enn forventet  ;)

DavidV

Sitat fra: Dlikse på torsdag 03. mars 2022, klokken 14:38

Veldig basic.

Hvit mod y, svart interiør, 20". Leveringssted Bodø. Regner med jeg fikk bilen noen andre hadde angret på.

I samme båt her. Bestilte MYLR 22 Februar, fått bekreftelse på SMS om henting 10 Mars i Lillestrøm. Fikk beskjed om at jeg høyst sannsynligvis var kjempeheldig med en avbestilling.

Fjeldern

Sitat fra: DavidV på torsdag 03. mars 2022, klokken 17:30
Sitat fra: Dlikse på torsdag 03. mars 2022, klokken 14:38

Veldig basic.

I samme båt her. Bestilte MYLR 22 Februar, fått bekreftelse på SMS om henting 10 Mars i Lillestrøm. Fikk beskjed om at jeg høyst sannsynligvis var kjempeheldig med en avbestilling.

Synd jeg ikke har den flaksa! Her må man vente heeeelt til 25-31 mars.

BWV10

Fikk SMS fra Tesla at leveringen på Mandag (7.3.) er bekreftet. Men de sier også at "bilen er fortsatt under transport", så få håpe at den faktisk kommer på mandag.

Skuggfaks

Har noen av dere sett hvor man finner produksjonsdato? Jeg har levering i morgen og har mottatt endelig faktura på Tesla-kontoen og midlertidig vognkort via Vegvesenet, men jeg finner ikke noe informasjon om det.
# Model Y LR 2022.

gunnarPH

Her er vel noen av bilene som leveres ut neste uke. Jeg gleder meg til Torsdag :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

brnout

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA