Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 1. kvartal 2022

Startet av tornaldo, mandag 03. januar 2022, klokken 14:08

« forrige - neste »

favorittkaffentilnerdrum

Noen som har fått utlevering i Bergen mellom 6-20 mars? Snakket med Tesla på chat, som opplyste at bilen ikke var ankommet Bergen enda. Den var fortsatt på båt. Hevdet han ikke hadde lov til å oppgi navnet på båten... Noen som vet hvilken båt, og hvor i løypen den er?

Colargul

Sitat fra: favorittkaffentilnerdrum på torsdag 03. mars 2022, klokken 13:28
Noen som har fått utlevering i Bergen mellom 6-20 mars? Snakket med Tesla på chat, som opplyste at bilen ikke var ankommet Bergen enda. Den var fortsatt på båt. Hevdet han ikke hadde lov til å oppgi navnet på båten... Noen som vet hvilken båt, og hvor i løypen den er?
MAIN HIGHWAY er i hvert fall akkurat ferdig med sin "kyst-turné". Den kom fra Zeebrugge, og har nå levert biler i Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim. Den er nå på vei tilbake til Zeebrugge igjen. Normalt ville jeg jo tro at bilen din ble kjørt i land i går, men det avhenger av at den ankom Zeebrugge tidsnok til å bli lastet om. Hvis ikke, så regner jeg uansett med at det kommer en ny last om noen dager. Skulle ikke forundre meg det blir MAIN HIGHWAY som i så fall får det ærefulle oppdraget denne gangen også.

JPM

Når appen plutselig har endret utlevering til "mellom 7 og 27 mars", er det troverdig?

Skuggfaks

Det høres konkret ut, har du fått VIN også i kildekode?
# Model Y LR 2022.

Lulu

Noen andre som betaler bilen kontant (uten lån) som har betalt inn?
Jeg betalte på tirsdag 01.03 og enda står det at skyldig beløp er hele summen inne på tesla kontoen.
Tesla Model Y - 2023
Tesla Model 3 - 2022

favorittkaffentilnerdrum

Sitat fra: Colargul på torsdag 03. mars 2022, klokken 21:59
Sitat fra: favorittkaffentilnerdrum på torsdag 03. mars 2022, klokken 13:28
Noen som har fått utlevering i Bergen mellom 6-20 mars? Snakket med Tesla på chat, som opplyste at bilen ikke var ankommet Bergen enda. Den var fortsatt på båt. Hevdet han ikke hadde lov til å oppgi navnet på båten... Noen som vet hvilken båt, og hvor i løypen den er?
MAIN HIGHWAY er i hvert fall akkurat ferdig med sin "kyst-turné". Den kom fra Zeebrugge, og har nå levert biler i Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim. Den er nå på vei tilbake til Zeebrugge igjen. Normalt ville jeg jo tro at bilen din ble kjørt i land i går, men det avhenger av at den ankom Zeebrugge tidsnok til å bli lastet om. Hvis ikke, så regner jeg uansett med at det kommer en ny last om noen dager. Skulle ikke forundre meg det blir MAIN HIGHWAY som i så fall får det ærefulle oppdraget denne gangen også.

Har funnet VIN i kildekode, men sliter med å spore... Min forrige bil, klarte jeg å spore på et av UECC sine skip. Denne gangen, er det helt dødt på sporingsfronten...

wa11in

Fikk bekreftet eierskifte i dag, og bilen er nå registrert :D Ser frem til utlevering på mandag!

ronnynilsen

Sitat fra: Lulu på fredag 04. mars 2022, klokken 14:00
Noen andre som betaler bilen kontant (uten lån) som har betalt inn?
Jeg betalte på tirsdag 01.03 og enda står det at skyldig beløp er hele summen inne på tesla kontoen.

Jeg betalte 28.02 og betaling var registrert dagen etter. Bilen ble registrert hos Vegvesenet i dag, og jeg får bilen på mandag.  ;D
Tesla model Y LR 2022

Johnsen92

Hvor lenge før levering har dere fått sms om å velge tidspunkt? Står 7-21mars hos meg men kan ikke velge tidspunkt enda.lillestrøm

tornaldo

Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

favorittkaffentilnerdrum

Noen som har peiling på hvilket skip som går fra Beliga retning Norge og Bergen iløpet av denne uka?

e-tron 2018

Main Highway var innom Bergen 1. Mars med mest sannsynlig ei last med Model 3/Y

favorittkaffentilnerdrum

Nå ble estimert utleveringsdato inne på kontoen endret til 10-24 mars... hurra... Får forskjellig svar fra Tesla hver gang jeg spør :o Idag fikk jeg beskjed om at bilen ikke var reist fra Zeebrugge enda... Noen som har en formening om hvilken båt som skal til Norge?

mnt

Hva er din VIN?
Jeg har 497 og har fått estimert 8.-25. Mars i appen.

Johnsen92

Jeg har 487 med estimert 7-21 mars. Null info ang leveringsdato enda. Noen med tips til hvilken båt den kan være på?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA