Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Garasjemekking 2

Startet av ravn, lørdag 12. januar 2008, klokken 13:54

« forrige - neste »

ravn

Hei og godt nytt år til alle.

Jeg har behov for å låne garasje igjen etterhvert. Skal inn med en liten relestyring, slik at jeg kan fjernstyre varmeapparatet også via sms.

Kan vel kombinere det med packtracker montering?
Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

PLUTO

Kan godt samkjøre det med oss, men det ser ut til at vi må vente en ukes tid før vi får dem. Ellers kan det være at du kan slå deg sammen med Torkildsen som skal til å skru på onsdag.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Olle

Håper du hvet att min garasje altid er klar for en Reva.
Bare ring meg så skal jeg låse opp.
Hilsen Kenneth
Kristiansand Kenneth Timenes Renault Clio -97 2687 mil nå registrert i Norge

ravn

Må drive litt resarch først. Jeg har jo ett varmeapparat som ikke er standard i fornorskede revabiler, så har ikke koblingsskjema. Håper jeg slipper av med hele dash'n.
Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA