Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

hjelp meg løse en diskusjon med dama...

Startet av hammern, onsdag 15. desember 2021, klokken 21:39

« forrige - neste »

hammern

hu skal bytte jobb, og driver fælt med den cven sin og tester utallige cvmal'er. Jeg mener så klart er det viktig å ha en ryddig CV, men man trenger ikke å ha superfancy og kreativ CV om man skal søke en regnskapsjobb? hva tenker folk rundt cv maler? jeg mener det enkle ofte er det beste, og at det er det som står der man skal bli vurdert på, så lenge det er ryddig satt opp, selv om jeg ser det finnes mye forskjellig der ute ex https://cvmal.net/ :P hu heller dog mer mot at det må se veldig fargerikt ut og kult ut....

Svein_H

Ehh... Mulig du har bomma litt på forum og målgruppe her...
2021 Zoe Zen+ R110 (2024-)
2018 Zoe Intens R90 (2018-2024)
2013 Focus Titanium 1.6 EcoBoost stv (2012-)
2004 Dethleffs Advantage Globetrotter 2.8 JTD (2021-)

RJK

Sitat fra: Svein_H på torsdag 16. desember 2021, klokken 15:49
Ehh... Mulig du har bomma litt på forum og målgruppe her...
EV eller CV...!

Er ikke like lett å holde tunga i rette munnen.

:D
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Lars C. Krogenæs

Denne gruppen er for «alt det andre» så så lenge det ikke er om elbil, er dette riktig gruppe.

Det viktige er jo fokus på personlig og faglig kompetanse, men jeg tenker at det er pluss at den ser ryddig og littegrann fresh-ut...

Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

geear

En CV skal i utgangspunktet ikke være noe nyskapende eller fargerikt, den skal være veldig oversiktlig og lettlest. Alt annet er bare irriterende for de som skal gå gjennom den (og en haug andre). Blir det for mye fjas så er det fort gjort å skippe. Finnes nok unntak her, men vil nok påstå at det er andre steder det er bedre å skille seg ut enn på akkurat utformingen av en CV.

jkirkebo

Sitat fra: geear på torsdag 16. desember 2021, klokken 18:04
En CV skal i utgangspunktet ikke være noe nyskapende eller fargerikt, den skal være veldig oversiktlig og lettlest. Alt annet er bare irriterende for de som skal gå gjennom den (og en haug andre). Blir det for mye fjas så er det fort gjort å skippe. Finnes nok unntak her, men vil nok påstå at det er andre steder det er bedre å skille seg ut enn på akkurat utformingen av en CV.

Mao. er det ikke anbefalt å bruke Comic Sans? ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

turfsurf

Utseende er mindre viktig, men den skal være oversiktlig og ryddig. Når vi ansetter folk tenker jeg at alt de gjør reflekterer hvordan de vil være på jobb.

Er CVen unødvendig lang og veldig fancy tenker jeg at det er en person som kanskje vil bruke alt for lang tid på å få ting gjort...

CVen skal inneholde en kort presentasjon av hvem du er, gjerne med hva du dine hovedinteresser er. 

Men det viktigste er historikk over hva du har jobbet med og dine roller der, samt utdanning. Huller i tidslinjen er ett rødt flagg, og noe man vil bli spurt om hvis man kommer til intervju. Det er bedre å skrive "friår" enn ikke noe.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA