Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

APP- ios vs android

Startet av JorEl, torsdag 20. januar 2022, klokken 14:25

« forrige - neste »

JorEl

Fant en forskjell i dag.  8)/
Har i det siste, ikke kunnet starte lading, fra APP, selv om ladekladden står i min S75D.
Ingen problem å stoppe lading med APP, men den vil ikke på igjen. Kjøpte en liten Apple 12mini for noen måneder siden..

Fikk en lys ide`og prøvde med min gamle motorola/android, og der kunne jeg jammen meg sette på ladingen igjen. Dobbelsjekket med Apple igjen, men den får det ikke til.

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

HKS

Kan bekrefte at det fungerer helt fint for meg å slå av og på lading på en TM3 med iOS.
Har siste versjon av app (4.4.4) på iOS 15.2.1.
Tesla Model 3 Long Range

Motorwatt

SitatKan bekrefte at det fungerer helt fint for meg å slå av og på lading på en TM3 med iOS.
Det samme med min iOS på TMS.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

JorEl

Da ligger sikkert problemet hos meg da. Flott, får jeg vel si :-\ :)

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Lapskaus

prøv å søke opp appen i app store. Det er ikke altid den oppdaterer seg automatisk men du kan gjøre det fra app store siden.

JorEl

Jeg har APP ver.4.4.4, det er vel den siste versjonen? Men takk for tipset. :+1:
Som oftes når jeg har et SWproblem så venter jeg bare på en ny sw-oppdatering. Nå fikk jeg en i går, og skal prøve bilen noen dager. Legger selvfølgelig inn litt info her, om ting bedrer seg.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

geear

Prøv å logg ut og inn av app, evt. slett den helt og installer på ny..

JorEl

Det fikset seg med siste SW. Takk for råd og vink. :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA