Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaring ved bruk av angrerett på software

Startet av Aldrimer, torsdag 16. desember 2021, klokken 10:25

« forrige - neste »

Aldrimer

Hei,

Jeg er litt i tenkeboksen på om jeg vil betale for oppgraderinger av TMY, herunder acceleration boost og Enhanced autopilot ( som jeg forresten ser at steget med NOK 7500 og koster nå 37 500).

Hvordan fungerer dette dersom jeg ønsker å benytte meg av angreretten? Er det noen som har kjøpt disse produktene og angret? Er det lettvindt å få refundert pengene fra Tesla?

andy99

Du kan kansellere innen 48 timer og pengene kommer tilbake med engang. (de bare fjerner reservert beløp på kortet.)
Så pass på å få testet sikkerlig i løpet av den første 48 timene. Du kan sikket angre kjøpet også vi angreretten, men da er det litt mer styr.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

hugin

Sitat fra: emmern på torsdag 16. desember 2021, klokken 10:52
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/kan-du-angre-pa-innhold-som-er-kjopt-digitalt_-1.12074975

Litt på siden av tråden, men allikavel: Jeg kjøpte acceleration boost på min TM3 i 2019. Det står fortsatt at jeg har det i appen, men har vel kanskje blitt vant til det ekstra halve sekundet fra null til hundre... Er det noen som har erfaring med at boosten ikke har blitt borte i en eller annen SW oppgradering?
Tesla MYP hvit/svart levert 10.11.2022
Tesla M3 LR DV4W FSD acc boost 2019 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA