Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ingen nåde hos Elbilforeningen :)

Startet av goggo, onsdag 15. desember 2021, klokken 09:36

« forrige - neste »

goggo


Det er fremdeles hårda bud hos Elbilforeningen ser jeg.

Trodde de hadde fiksa opp i dette nå jeg, det er vel over 10 år siden vi klagde på det første gang...

Jaja, de har det mest i kjeften så det er ikke så mye å bry seg om som vi sier der jeg kommer fra :)

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

goggo

Og for de som evt. ikke har vært med her på forumet i mange år og kjenner historien/løsningen ... :)

Forumet er altså satt opp slik at hvis noen forsøker å logge seg inn fra et IP-nummer som befinner seg utenfor Skandinavia,  så blir man møtt med den "hyggelige" meldingen i posten over fra Elbilforeningen.

Men meldingen juger faktisk - man er ikke utestengt for alltid. Alt man som bruker må gjøre er å slette cookies for elbilforum.no i sin web-browser, og så er man tilgitt og får logge inn igjen.

Jeg vet jo om alt dette av erfaring, men denne gang hadde jeg glemt å laste min VPN klient og satte nesten cervezaen i strupen her :)

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA