Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kundebehandling

Startet av Egil Fonn, fredag 17. juni 2022, klokken 21:08

« forrige - neste »

pberg

Godt vi er forskjellige. Det jeg trenger for å få hverdagen til å gå opp i bilen er:

- Adgangskort til jobb.

:)
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

geear

Legg til solbriller og mobil... ;)

paalsen

Sitat fra: Egil Fonn på onsdag 22. juni 2022, klokken 06:54
Litt interesant å tenke over hvor mye som må ligge i bilen min for at hverdagen skal gå opp..
Hunden tar mestedelen bagasje rommet så mye av bagasje havner i baksete og på gulvet foran sete.
-Under bagasje rom: Ladekabler med adapter til ulike stikk kontakter. Slepe øye. Punkterings repp.
-Sidebur i bagasjerom: Førstehjelp veske. Slepetau. Adapter til 6pin henger kontakt.
-Bagasje rom: Hundemadrass. Hund. Hundebånd. Hundeskål. Vann flaske til hund. Kjeledres. Vernesko. Hansker. Hjelm med hørselvern.
-Baksete: Mappe med jobbrelaterte dokumenter. Liten tursekk med div innhold. Vindjakke. Lue. Hansker. Om vinter, ski og staver i skipose.
-På gulvet foran baksete: Lite verktøysett. Fjellstøvler/skisko. Vann kanne. Om vinter, liten gassbrenner for tining av div låser  og koblinger.
-Sidebur i førerdør: Nøkler og låser til diverse hengere. Nøkler til lager. Nøkler til båt. Nøkler til ulike lastebiler og maskiner, alt etter behov. Lite måle bånd. Merke tusj. Ladebrikker. Liten is skrape.
-Midt konsoll: Våt servietter. Hånd sprit. Munnbind/støvmaske.
-Hanskebur: Div vognkort. Skademelding. Instruksjonsbok. Hundepass. Parkeringsur for avgifts parkering.
-Sidebur i passasjer dør: Hundeposer. Hodelykt.
I bilen kan det også ligge prosjekt/ jobb relaterte gjenstander som varierer med prosjekt. Unngår helst tunge og harde gjenstander usikret i bilen pga sikkerhet. Storparten av jobbrelatert utstyr fraktes i ulike hengere.

Å tømme ut alt dette etter endt dag for så å legge det inn neste dag er meningsløs sløsing av tid for meg.

For mange som kun bruker bilen sin til frakt av seg selv og matpakke til jobb vil sikkert min bil vike veldig uryddig. Og med ispedde hundehår og støv blir det ikke bedre..
Min bil er kjøpt og betalt for å dekke mine behov og da blir det som det blir.
Men en ryddesjau og støvsuging i blant er lurt. Prøve å legge det inn før innlevering til verksted  :)

Er ellers svært nøye med vedlikehold og pen behandling av mine kjøretøy, forlanger det samme fra service verksted når de server mine kjøretøy. Uansett hva som måtte ligger inne i kjøretøyet.
I varebilen/lastebilen mener du vel?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Trond.m

#18
Sikker en interessant diskusjon for en del, men den har vel fint lite med iX å gjøre 😊. Kanskje den skulle flyttes til den generelle BMW diskusjonen ?
At en person, i ett verksted, en gang har vært uheldig med service på i3 ikke noe generelt om servicenivået på iX.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA