Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hyundai Kona EV tilbakekalt i Korea etter mistenkt batterifeil

Startet av jings, torsdag 08. oktober 2020, klokken 20:34

« forrige - neste »

Vidar_S

Sitat fra: HelEl på tirsdag 18. januar 2022, klokken 14:30
Sitat fra: Vidar_S på tirsdag 18. januar 2022, klokken 13:00
Der kom det SMS med link til nye "verdikoder" på ChargeMyHyundai, gitt! I tillegg litt info om at man ligger litt etter på batteribytte pga lavere leveringstakt enn forventet.

Rettelse: Én ny kode var visst det riktige. Det var to koder vedlagt i informasjonen, men den ene er den samme som jeg allerede har innløst og ikke har brukt noe av per i dag. Usikker på om det skyldes en feil eller om det er en "feature".

Fikk bare en kode. Det var verid på kr 1000,-

Var kr 1000,- på den koden som var gyldig hos meg også ja.

Fikk overraskende kjapt svar fra kundeservice her isted der de bekreftet at kode 2 som jeg hadde fått var utsendt ved en feil.

Ellers ser jeg også at de skriver:
SitatNytt år lover en bedre situasjon og vi har forventninger til at selve aksjonen kan ferdigstilles i løpet av dette halvåret.

Om det stemmer betyr det for min del at jeg får nytt batteri minst 4 måneder før opprinnelig estimert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA