Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Takk til deg som plugget meg inn i ladestasjonen i Urtegata

Startet av Trond Arve, mandag 20. august 2012, klokken 14:56

« forrige - neste »

Trond Arve

Takk til sjåføren av hvit Leaf som plugget meg inn i ladestasjonen i Urtegata i dag (mandag 20.august 2012)!

Parkerte min P106 i Urtegata, men begge ladepunktene var i bruk. La ut min ladekabel, og stakk deretter ut i lunchen ettersom jeg er avhengig av å lade for å komme hjem. Ble veldig glad da kabelen min allerede var tilkoblet (Leafen var borte). Hjertelig takk!
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Aspiranten

Så bra! Ikke bare egosime å spore rundt ladestasjonene altså  :D
Nissan Leaf

Thomas Parsli

De av oss (med Leaf) som har kjørt PSA i mange år har omtanke så det holder:)

Kjørte forbi en PSA med tomme batterier rett etter Bispelokket i vinter og fikk fysiskt vondt;
Han kjørte i gåhastighet, med gjennduggede vinduer og nødblinken på.
(been there, done that)
Hvis jeg hadde kjørt fossilbilen ville jeg tauet han til en ladeplass og kjørt han på jobb, men med elbil var det lite jeg kunne gjøre.

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

stianp1

Dette er vel standard for alle som kjører Elbil er det ikke ?

Du hadde jo helt klart lagt ut invitasjonen i form av kabelen, så da er det jo rett å rimelig at man plugger deg inn, når man drar.

Kjempefint at du tok deg tid til å takke. Og selvfølgelig gjør du det samme for andre   ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA