Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

El-bil seminar i Molde

Startet av Ajan, tirsdag 18. september 2012, klokken 10:08

« forrige - neste »

Ajan

Vet ikke om dette ligger ute her noen plass fra før, men det er elbil seminar i molde Torsdag 25.10.12, seminaret er gratis og det er bare å melde seg på for alle og enhver. Seminaret er i regi av fylkeskommunen Møre og Romsdal.

Program og påmelding her : https://mrfylke.no/Kalender/%28event%29/537502

Vurderer å ta turen med Leafen min altså :)
Nordmøre
Blå Leaf

Aspiranten

Nissan Leaf

arnejorg1

Er det noe program for seminaret? Hva vil det handle om? Kjønner at det har med elbil og gjøre, men litt mer spesifikt info hadde vert greit.
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Aspiranten

Noen som vet om Tesla stiller, eller er det mjau og løv som skal prøvekjøres?
Nissan Leaf

arnejorg1

Sitat fra: cra på tirsdag 18. september 2012, klokken 18:35
Programmet står da på linken?

obs. glemte helt at jeg hadde trykket på linken for og lese den :-\
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Vikingo

Hadde våre kjekt å vere der.  :)
Ta me Blå-Leifen min å fare dit, Cra og andre El-Sykkylvningar i kortesje til Molde?
Hadde våre noke det.  :)

400 km sidan fredag......  :D
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

gaja

Sitat fra: Aspiranten på tirsdag 18. september 2012, klokken 19:40
Noen som vet om Tesla stiller, eller er det mjau og løv som skal prøvekjøres?

Jeg har kontaktet Tesla, men ikke fått noenbekreftelse ennå. Det jobbes med saken. Leaf, miev og ladbar Prius har bekreftet.

Istad Kraft setter opp ekstra (ordinære) ladepunkt, så vi har ladekapasitet til hele kortesjen. :) Men seminarplassene begynner å fylles opp, så hvis man vurderer å melde seg på er det lurt å gøre det med en gang.

mvh arrangøren ;)
Reiseskildringer fra sommerferier med to unger i blå elbil. 2014: leaf rundt hele Sør-Norge. 2015: bobilen eNV200 på Island og Færøyene. travelelectric.blogspot.com (engelsk)

Aspiranten

Flott! :-)

Har ekstra stikk hjemme hos meg hvis noen trenger å lade med 10A og det er fullt nede i byen. Kan kjøre vedkommende t/r med min Leaf.
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA