Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kanskje endelig en lekker Tesla igjen?

Startet av Motorwatt, torsdag 25. november 2021, klokken 08:45

« forrige - neste »

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Veggen

En rompeløs model 3...

Den originale model S er fremdeles den peneste bilen de har laget synes nå eg.

OlaM

'21 3LR

arthur

Sitat fra: Veggen på torsdag 25. november 2021, klokken 08:54
En rompeløs model 3...

Den originale model S er fremdeles den peneste bilen de har laget synes nå eg.

Uten tvil etter mitt syn (også)! De øvrige bilene har utseendemessig (min subjektive mening) ikke vært i nærheten!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Motorwatt

Er det riktig at TMY har 70% felles deler med TM3? Det gir vel i såfall designeren begrensete muligheter.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Veggen

Hvor kommer dette bildet fra?
Regner med det ikke har noe med Tesla offisielt å gjøre.

Motorwatt

SitatRegner med det ikke har noe med Tesla offisielt å gjøre.

Dessverre...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

geear

En senket burgunder Model 3 med bakluka fra en annen bil? Det "fikser" den rare overgangen mellom bakvindu og bakluke, men fronten er akkurat den samme som før, og det er der de største problemene er.

Syklist

Tesla Model 3 LR 2021
Opel Corsa-e Edition 2020
x Tesla Model 3 SR+ 2020

DeepFu

#10
Hadde glatt tatt en TM3 stasjonsvogn før noen av de andre Teslaene. Hadde TMY i noen uker, men den var meh.. Foretrekker TM3 på alt, unntatt lastemuligheter.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

geear

#11
Den der ser ut som resultatet av at en Model 3 har vært ute og rota med ladekabelen sin i eksospotta til en Mazda 6 stasjonsvogn...


OlaM

Sitat fra: geear på onsdag 01. desember 2021, klokken 09:40
Den der ser ut som resultatet av at en Model 3 har vært ute og rota med ladekabelen sin i eksospotta til en Mazda 6 stasjonsvogn...

Hehe, bra funn! Det er vel ikke mer komplisert enn det når disse design-entusiastene, litt fagmessig copy/paste. Hadde gjerne gått for en sånn Tezda, men egentlig ville jeg bare hatt Model 3 med bakluken til Model S. Ofrer gjerne glasstaket hvis nødvendig.

Fronten ser litt rar ut fremdeles, men skiltpåbud fremme hjelper veldig.
'21 3LR

DeepFu

Sitat fra: geear på onsdag 01. desember 2021, klokken 09:40
Den der ser ut som resultatet av at en Model 3 har vært ute og rota med ladekabelen sin i eksospotta til en Mazda 6 stasjonsvogn...
Helt enig. Har hatt Mazda 6 stv, og var veldig fornøyd med den. Er vel bare å ha tålmodighet. "Suv'ene" kommer sikkert til å sakte men sikkert til å forsvinne i alt annet enn navnet. En sportback f.eks er jo bare en kombi-kupe med plastkanter på hjulbuene.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA