Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skiltbrakett for Nosecone for å montere LED-bar.

Startet av petersv, søndag 21. november 2021, klokken 13:57

« forrige - neste »

petersv

Noen som vet om egnet skiltbrakett for å mondere en NUUK Singel 90W LED-bar på S med nosecone under skiltet? Ser NUUK selger dette i en pakke, men ser ikke helt hvorfor jeg skal betale 8 tusen ekstra for det. Vil helst unngå å kappe eller skru i noe, samt ha lyset så høyt som mulig.

Klykken

Jeg monterte Strands Nuuk i glippen i nosecone. Fungerte meget godt, og ikke minst "usynlig".

Edit:
Monterte ikke selv, dog. Fikk verksted til å gjøre det.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

petersv


Klykken

#3
Vanlig standard vinkelbrakett i hver av endene på ledbaren. Festet i oversiden av glippen.

Bilen er solgt nå så får ikke tatt bilder, men skal se om jeg finner. Var i alle fall en grei jobb for verkstedet, og det var første gang de hadde gjort det på Model S i tillegg.


Edit:
Bilder https://photos.app.goo.gl/tzHHypimFnwGB51v7
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

petersv

Takk, men vil helst ikke kappe eller fjerne noe plast, så tror jeg leter videre etter en skiltbrakett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA