Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Iphone og C-Zero

Startet av Pourran, torsdag 16. august 2012, klokken 21:49

« forrige - neste »

Pourran

Har noen opplevd problemer med å koble Iphone til stereoen med kabel ?
Jeg fikk beskjed om at USB inngangen var kompatibel med stereoen, men jeg får feilmelding hele tiden.
USB fungerer for å ringe, og noen få ganger får jeg koblet til stereoen, men det er veldig tilfeldig.
Noen andre som har opplevd dette ?

Kris

Hmm. Jeg kan koble til med kabel og høre på musikk etc. men ikke ringe. For å gå tilgang til telefonen må jeg via Bluetooth. Og det hender jeg får feilmelding og at den ikke vil koble seg til via USB i det hele tatt.
Det er veldig upraktisk syns jeg.
Oslo
Peugeot Ion 2012
Ingen bil nr. 2

Skippern

Dersom det er komplett umulig å koble mobiltelefon til Bluetooth anlegget i Peugeot Ion så er det en fabrikkfeil og det finnes en standard fix på dette problemet. Si ifra til deres merkeverkseted så kan det utbedres på en times tid.

Vet ikke om det samme er tilfelle på C-zero og Miev.
Peugeot Ion 2012.
Opel Insignia SportsTourer OPC line 2011.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA