Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestille X nå?

Startet av tut, fredag 12. februar 2021, klokken 14:31

« forrige - neste »

btsvennes

Tror dette er video av samme bilen: https://t.co/u5GWDLOnju?amp=1 En Plaid i 7-seterskonfigurasjon som ikke lengre er tilgjengelig i konfiguratoren.
2023 Tesla Model Y Performance (til salgs)
2023 Tesla Model X Plaid
2015 Tesla Model S P85D(+) -> P85D(+) -> P90D(+) 677XX Solgt

Paul

Nå når X er med «native» CCS, og ikke enda MVA på elbiler i 2022, begynner jeg å vurdere oppgradering. Når jeg konfigurerer bil(X, Long range) får jeg ikke priser :o (ser priser på model 3/Y, men ikke S/X)

Ser dere priser på Norsk tesla side? Hva er forventet leveringsdato hvis en bestiller nå?

LFCH

Ikke godt å si når du får bil. Jeg bestilte i februar. Fikk først beskjed om leveranse i september, så flyttet til nærmere jul, plutselig fikk jeg beskjed om 20. mars, så Q3 - siste nå er desember 2022 🤨

ToWalkOrDrive

Sitat fra: LFCH på tirsdag 11. januar 2022, klokken 17:49
Ikke godt å si når du får bil. Jeg bestilte i februar. Fikk først beskjed om leveranse i september, så flyttet til nærmere jul, plutselig fikk jeg beskjed om 20. mars, så Q3 - siste nå er desember 2022 🤨

Det der er jo bare HELT sinnsykt.
Tesla Model Y                         2021-

geear

Sitat fra: Paul på tirsdag 11. januar 2022, klokken 17:15
Nå når X er med «native» CCS, og ikke enda MVA på elbiler i 2022, begynner jeg å vurdere oppgradering. Når jeg konfigurerer bil(X, Long range) får jeg ikke priser :o (ser priser på model 3/Y, men ikke S/X)

Ser dere priser på Norsk tesla side? Hva er forventet leveringsdato hvis en bestiller nå?
Nei, per nå er det kun reservasjoner/forhåndsbestilling til 1000,-. Du ser det når du trykker deg videre i konfiguratoren:

Sitat fra: tesla.comDin Model X
Priser og alternativer vil bli ferdigstilt etter hvert som levering nærmer seg. Du vil få beskjed om å fullføre bestillingen din når endelige priser og alternativer er publisert. Inntil da vil bestillingen bli ansett som en forhåndsbestilling som du kan avbestille med full refusjon.

btsvennes

Sitat fra: LFCH på tirsdag 11. januar 2022, klokken 17:49
Ikke godt å si når du får bil. Jeg bestilte i februar. Fikk først beskjed om leveranse i september, så flyttet til nærmere jul, plutselig fikk jeg beskjed om 20. mars, så Q3 - siste nå er desember 2022 🤨
Hvilken utgave har du bestilt? Jeg valgte Plaid da jeg regner med denne leveres først. Er spent på å se endelig pris. Ønsker 7-seter, noe som ikke er mulig akkurat nå. Men da den i Taiwan har 7 seter håper jeg på at det blir mulig igjen. Har egentlig ikke behov for Plaid, men om LR ikke kan leveres før 2023 vil momsen mer enn spise opp forskjellen i pris.
2023 Tesla Model Y Performance (til salgs)
2023 Tesla Model X Plaid
2015 Tesla Model S P85D(+) -> P85D(+) -> P90D(+) 677XX Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA