Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla åpner SC utenfor Tønsberg - signert kontrakt på lokaler.

Startet av turfsurf, lørdag 06. november 2021, klokken 10:28

« forrige - neste »

Lucifer-

Men en enkel bremseservice må jeg til Drammen for å ta ..
Bor 10 minutter unna service-senteret på Sem (Tønsberg).

Når skal de være oppe og gå for fullt?


Ellemelle

Sitat fra: Electric cars in Norway på tirsdag 11. oktober 2022, klokken 08:02
Jeg tipper snart... ser de søker ansatte for tre dager siden... ligger på pluss.
Ja du svarte «Nice» til samme informasjon om at de søkte tre bilselgere rett ovenfor. Hvorfor gjenta akkurat samme melding 2 poster senere?

Motorwatt

Det lurte jeg på også. Også at 3 selgere skulle gjøre noe forskjell for en som må reise til Drammen for bremseservice. 😁
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Motorwatt

Sitat fra: Lucifer- på mandag 10. oktober 2022, klokken 19:57
Men en enkel bremseservice må jeg til Drammen for å ta ..
Bor 10 minutter unna service-senteret på Sem (Tønsberg).

Når skal de være oppe og gå for fullt?
Var hos Tesla Tønsberg i dag i en annen sak, og spurte om det. Svaret var at det kanskje var mangel på lånebil som gjorde at du måtte til Drammen? De hadde veldig få. Iallfall får man full bremseservice i Tønsberg.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lucifer-

Spesifiserte bare "Noe annet" som grunn og skrev bremseservice i serviceforespørsel. Da kom Mobil Service opp som eneste alternativ. Da flyttet de meg til Drammen.

Rart de ikke har noe åpenbart valg for en service som er iht. servicehåndboka. Hadde ikke spesifisert noe om lånebil på forhånd, selv om jeg takket ja til det i etterkant. Sånn sett er det kanskje en fordel, hvis Tesla Tønsberg også opererer med reparasjonstid mellom 12:30 og 22:00 :P

geear

For visse typer service havner man på mobil. Da skriver jeg bare i chatten at jeg ikke fikk valgt servicesenter, så fikser de med en gang. Bare skriv at du ønsker time i Tønsberg. Når de først har fikset det så får du også opp kalenderen og kan evt velge time som du vil selv.

Shippojo

Jeg la inn service i appen på mandag/tirsdag denne uken. 4hjulskontroll og noe småtteri som jeg ønsker dem sjekker. Har enda ikke fått noen tilbakemeldinger. Har dem mye gjøre der eller hva skjer?

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Veggen

La inn forespørsel mandag ettermiddag og fikk svar onsdag med time førstkommende mandag.
Virker som de har fått sving på sakene i Tønsberg nå.

Shippojo

Spørs jo hva som må gjøres sikkert. Men jeg la inn service på nytt. Fikk slutten av november 😮. Ikke fått noe kostnad estimat enda.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA