Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Setebeltevarsel fra baksete når setene er lagt ned og ting fraktes

Startet av PKEllefsen, søndag 07. november 2021, klokken 23:36

« forrige - neste »

lars667

Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

geear

Sitat fra: Rosstopher på mandag 08. november 2021, klokken 15:02
Sitat fra: geear på mandag 08. november 2021, klokken 14:44
Sitat fra: PKEllefsen på søndag 07. november 2021, klokken 23:36
Kan dette virkelig ikke skrus av?? Vanvittig plagsomt!
Er det setebeltevarsel du får, eller er det varsel om at ryggen ikke står i lås?

Setebelte i mitt tilfelle i hvertfall. Fins det varsel for at ryggen ikke står i lås?
Hmm, kan hende jeg blander med X, der var det iallfall varsel når ryggen ikke var i lås (kom faktisk med en sw update). Ganske irriterende og, hver gang man satte bilen i drive, men forsvant etter litt. Har kjørt med nedlagte seter i Y også og mente den oppførte seg akkurat likt. Syns den var såpass plagsom at jeg tok det opp med Tesla, som bekreftet at det skulle være slik.

Handyman

Sitat fra: geear på mandag 08. november 2021, klokken 19:24
Sitat fra: Rosstopher på mandag 08. november 2021, klokken 15:02
Sitat fra: geear på mandag 08. november 2021, klokken 14:44
Sitat fra: PKEllefsen på søndag 07. november 2021, klokken 23:36
Kan dette virkelig ikke skrus av?? Vanvittig plagsomt!
Er det setebeltevarsel du får, eller er det varsel om at ryggen ikke står i lås?

Setebelte i mitt tilfelle i hvertfall. Fins det varsel for at ryggen ikke står i lås?
Hmm, kan hende jeg blander med X, der var det iallfall varsel når ryggen ikke var i lås (kom faktisk med en sw update). Ganske irriterende og, hver gang man satte bilen i drive, men forsvant etter litt. Har kjørt med nedlagte seter i Y også og mente den oppførte seg akkurat likt. Syns den var såpass plagsom at jeg tok det opp med Tesla, som bekreftet at det skulle være slik.
Jeg har kjørt en god del med ryggene lagt ned, og har aldri hatt noe varsel at ryggene ikke er i lås.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

PKEllefsen

Sitat fra: geear på mandag 08. november 2021, klokken 14:44
Sitat fra: PKEllefsen på søndag 07. november 2021, klokken 23:36
Kan dette virkelig ikke skrus av?? Vanvittig plagsomt!
Er det setebeltevarsel du får, eller er det varsel om at ryggen ikke står i lås?

setebeltevarsel
Bestilt TMY 06.06.2020. Svart, FSD, hengerfeste

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA