Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gul Think selges! Blinkende tankmåler varsellampe og skiftenøkkel lampe lyser.

Startet av Marsto, torsdag 04. november 2021, klokken 10:15

« forrige - neste »

Marsto

Sitat fra: Arnie på torsdag 11. november 2021, klokken 11:07
Jeg representerer vel siste rest av Trondheim Thinkers og har diagnoseutstyr for Think City. Ta gjerne kontakt, Arne Asphjell, Mob 918 97 598.

Ellers er jeg helt enig i det som hevdes i denne tråden - det er viktig å ta vare på den norske elbil-arven ved å holde norskproduserte elbiler i live, og i trafikken. Jeg forsøker å gjøre mitt, men Think og Buddy i trafikkbildet minker fort:

Norskproduserte elbiler i trafikk ved årsskiftet 2020/2021:

Think      365    (herav 124 Classic, 241 City)
Buddy      240    (herav 30 på vanlige skilt, 210 registrert som motorsykkel)

Sum      605

Hei Arne.
Flott at du fremdeles har diagnoseutstyr. Jeg slår på tråden iløpet av uka. Håper vi kan klare å finne ut om det er verdt å gjøre et forsøk på reparasjon. Av statistikken du har laget ser jeg det er 241 Think City igjen på veien. Håper det er mulig å fremdeles være en del av den statistikken litt til.
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

worry

Hei,
Er litt spent på om dere fikk bilen på veien igjen?

Artig med oversikt over antall registrerte biler, takk for den. 124 Classic var overraskende mange.  :+1:
Think lithium

Arnie

Trondheim. Elbilist siden aug 2001. Think Classic, nå City (korte turer), BMW i3, Tesla X90D (lange turer og gratis strøm).

Marsto

Hei igjen. Bilen står trygt og godt i garasjen. Har ikke gitt opp og jeg tenkte å ta kontakt med deg Arnie i mellomjula. Worry, det ser nok ut til at uansett så vil det ta tid å få denne på veien igjen. Vi får se om det går når jeg har fått en diagnose. Oppdatering kommer når jeg vet mer.
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA