Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2021.40

Startet av OhmPaPa, tirsdag 02. november 2021, klokken 20:04

« forrige - neste »

ladov

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 23. november 2021, klokken 11:46
Med EUs GDPR tror jeg kanskje vi ikke får dette hit.
Tror egentlig ikke det er noe problem. Sentry mode er i seg selv værre enn live-view siden sentry mode lagrer opptak til senere.
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Motorwatt

Det er ikke mange steder utenom USA, Canada, Kina, UK, og EU man kan kjøpe Tesla. De skriver at Live View bare kommer til "selected countries", så hvem skal det da være? Kanskje Kina er "unselected"?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Stjerneglis

Er det noen som kan tenke seg å legge ut "screenshot" som viser den nye "Keep Climate On"?
Jeg klarte ikke å finne den under klimamenyen...

Har fått 2021.40.6.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt...

Radial

Spent på hva dette betyr:

"Additionally, when using climate controls on the Tesla App, automatic battery pre-conditioning has been optimized to consume less energy."

Droppe å varme opp batteriet så mye tro?
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Lynet

Oppdaterte til 40.6 i går kveld. Etter det vil ikke bilen sove, den vil laste ned 40.6 på nytt!
Har prøvd resette to ganger, hjalp ikke.
Noen forslag?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Motorwatt

Har du sjekket st Sentry ikke står på? Den slo seg på etter at jeg oppdaterte.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Motorwatt

Hvis den har hengt seg opp med den meldingen, må du avinstallere appen, og installere på nytt. Skjedde også hos meg.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lynet

Samme bilde i bilen også. Appen viser bare at bilen henger på nedlasting
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Motorwatt

Jeg fikk beskjed fra Tesla om å reinstallere, og da ordnet det seg iallfall for meg.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lynet

Support hos Tesla fikset det med fjerndiagnose. Nå sover den søtt igjen 😀
Var en vanlig bug ved 40.6
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Kenneth Frantzen

Sitat fra: andy99 på søndag 28. november 2021, klokken 20:28
Veldig irriterende at de innførte lyd ved aktivering av cruisekontroll. Blir jo mer og mer som andre Kina biler med lyder for alt mulig. Uting.
Så slå av lyden da vel?

Handyman

Sitat fra: andy99 på tirsdag 30. november 2021, klokken 09:45
Sitat fra: Kenneth Frantzen på søndag 28. november 2021, klokken 20:49
Sitat fra: andy99 på søndag 28. november 2021, klokken 20:28
Veldig irriterende at de innførte lyd ved aktivering av cruisekontroll. Blir jo mer og mer som andre Kina biler med lyder for alt mulig. Uting.
Så slå av lyden da vel?
Hihi, det var så lett ja. Noen fix for lyden på autopiloten også?
Ikke annet en Joe-mode (svakere lyd).
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

TøddiVedder

Min oppdatering 2021.40.6 henger på 50% hos meg. Hjalp ikke med reinstallering av app. Noen løsning uten å ringe tesla?

Motorwatt

Hvor lenge har den hengt på 50%? Det kan fra tid til annen ta lang tid. Minst én time.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA