Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2021.40

Startet av OhmPaPa, tirsdag 02. november 2021, klokken 20:04

« forrige - neste »

OhmPaPa


JorEl

#1
Måtte sjekke mobil, og der var den. Takk for tipset.  :+1:
Edit: Jeg sjekker alltid Teslafi, men ser ingen versjoner av 2021.40. Da må den være ny :)
Hva kan det være?  ??? :)
Edit2: Nu...https://teslafi.com/firmware.php
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Motorwatt

2021.40 brings us:
Cold weather improvements: You can now enable front defrost and maintain your climate settings when clearing ice and snow.
2021 S/X refresh: Active noise reduction
Tidal: TIDAL streaming is now available from the Media menu with a TIDAL acct
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

OhmPaPa

Og for meg som hoppet noen versjoner:
- Kan velge max ampere når lader
- Kan slå på Biodefence Mode
- Tilgang til Tesla Shop fra appen

Kim-

noe om live kamera? Sentry mode klipp?
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

RuneW

Sitat fra: OhmPaPa på tirsdag 02. november 2021, klokken 20:04
På vei inn...

spanande.

Hva er dette for tull. Jeg er fortsatt på 2021.32.21... Pleier ikke å henge etter på denne måten. Føler meg krenket.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

JorEl

Det er populært å være krenket :P
Tror dette er eneste SWoppdateringen jeg har fått, uten release-notes. Kanskje like greit :-X
APPen Tidal, er kommet. Men hvordan er det med super-lyd fra Tidal, om BT i Teslaen er skral? Eller er det bare gratisversjonen vi har av Spotify som ikke har så god båndbredde/BT?
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

RuneW

Sitat fra: JorEl på onsdag 03. november 2021, klokken 12:00
Det er populært å være krenket :P

Yes! Det er viktig å bli krenket minst en gang om dagen. Derfor går jeg ofte rundt med denne:

Du kan ikke vise dette vedlegget.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Erlingni

Sitat fra: JorEl på onsdag 03. november 2021, klokken 12:00
Det er populært å være krenket :P
Tror dette er eneste SWoppdateringen jeg har fått, uten release-notes. Kanskje like greit :-X
APPen Tidal, er kommet. Men hvordan er det med super-lyd fra Tidal, om BT i Teslaen er skral? Eller er det bare gratisversjonen vi har av Spotify som ikke har så god båndbredde/BT?
Hovedpoenget med å spille musikken fra appene i bilen og ikke fra mobil, er vel nettopp at man ungår BT helt.

kodax

Jeg har allerede .36.5, jeg skjønner ikke hva jeg skal med "enable front defrost and maintain your climate settings", jeg har ikke refresh X, og jeg misliker Tidal-svindleriet, så jeg trenger vel ikke denne versjonen, men av mangel på andre krenkelser i dag så henger meg på krenke-knaggen jeg også  :+1:
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

jlan

Sitat fra: kodax på onsdag 03. november 2021, klokken 15:07
... jeg skjønner ikke hva jeg skal med "enable front defrost and maintain your climate settings",
Det er vel det at du kan lukke døren igjen uten at bilen slår av defrost, mens du koster snø. Men hvis du har garasje så forstår jeg at du føler deg krenket.
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

kodax

Ah, nei, jeg har ikke garasje, men ta kan jeg jo bli krenket over det i stedet :laugh:
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

cra

Sitat fra: jlan på onsdag 03. november 2021, klokken 15:16
Men hvis du har garasje så forstår jeg at du føler deg krenket.

Hva tusan er dette for slags stigmatisering av oss som har garasje?!? Et billig poeng at vi blir lettere krenka enn andre? Hæ?? >:(
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

JorEl

Sitat fra: Erlingni på onsdag 03. november 2021, klokken 13:49
Sitat fra: JorEl på onsdag 03. november 2021, klokken 12:00
Det er populært å være krenket :P
Tror dette er eneste SWoppdateringen jeg har fått, uten release-notes. Kanskje like greit :-X
APPen Tidal, er kommet. Men hvordan er det med super-lyd fra Tidal, om BT i Teslaen er skral? Eller er det bare gratisversjonen vi har av Spotify som ikke har så god båndbredde/BT?
Hovedpoenget med å spille musikken fra appene i bilen og ikke fra mobil, er vel nettopp at man ungår BT helt.
Ja, ok. Takk for rettelsen.
Jeg mener at den Spotify-overføringsraten som vi har i bilen er av den kipe sorten, og hvordan blir det med LossLess fra Tidal, da?
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA