Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ettermontere vindusvisker bak - mulig?

Startet av Vertical200, torsdag 11. november 2021, klokken 13:12

« forrige - neste »

Vertical200

Hei, jeg har nå kjørt I5-P45 en stund og bakruta er og blir et problem. I vårt våte klima grises den til veldig fort under kjøring og blir umulig å se gjennom.
Er det teknisk mulig å få ettermontert vindusvisker bak? Er dette noe leverandøren burde ha gjort, ift. at det kanskje kan anses som en "mangel" på bilen at man ikke kan se ut av bakruta?
Lufter tanken her, om noen har vurdert eller har peiling på dette!.  :)

Tosran

Tviler sterkt på at du får dette som noe mangel gitt :P Her er det heller kjøper som burde gjort seg opp en mening. det er fordeler og ulemper ved vindusviskere bak. Alt er vel mulig til riktig pris ? :)

trykkertor

Sitat fra: Tosran på torsdag 11. november 2021, klokken 13:57
Tviler sterkt på at du får dette som noe mangel gitt :P Her er det heller kjøper som burde gjort seg opp en mening. det er fordeler og ulemper ved vindusviskere bak. Alt er vel mulig til riktig pris ? :)
På Ioniq 5 vil jeg påstå fordelen med bakvisker overgår ulempen uten visker,  ganske så markant.

Elektro12

Sitat fra: trykkertor på torsdag 11. november 2021, klokken 19:14
Sitat fra: Tosran på torsdag 11. november 2021, klokken 13:57
Tviler sterkt på at du får dette som noe mangel gitt :P Her er det heller kjøper som burde gjort seg opp en mening. det er fordeler og ulemper ved vindusviskere bak. Alt er vel mulig til riktig pris ? :)
På Ioniq 5 vil jeg påstå fordelen med bakvisker overgår ulempen uten visker,  ganske så markant.

Enig, stusset veldig på det da jeg prøvekjørte.

Utover det, veldig fin å kjøre - gode seter.

Konaen

Rain x hjelper, har kjørt uten store problemer i noen måneder nå. At det er "HELT" umulig å se ut bak tviler jeg på, noe redusert ja. Prøv rain x du, syns det var stor forskjell. Og mye syns med riktig innstilte sidespeil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA