Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2 x Think classic til salgs

Startet av Kjart, fredag 17. juni 2022, klokken 13:39

« forrige - neste »

Kjart

Hei dere

Jeg har to Think classic stående hjemme. Kjøpt med tanke på at barna mine skulle få kjøre elektrisk i oslo, men disse urbane barna mine tar aldri sertifikatet. Nå har kona bestemt at jeg må kvitte meg med dem.

Rød Classic 2006 model (Det er vel en 2002 model opprinnelig som er reimportert fra USA) VIN YYCDA11A0YAAA1614
Grønn Classic 2001 model VIN YYCDA11A0YAAA1374

Opplysninger om bilene finner du ved å legge inn VIN på https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/

Begge bilene har webasto og begge har demonterte batterikasser. Jeg var på vei til å bytte noen celler fra den grønne bilen til den røde for å kunne begynne å bruke den røde daglig, men prosjektet strandet da jeg kjøpte en annen bil.

Selges samlet til høystbydende eller første fornuftige bud.  Bilene må selvfølgelig hentes med tilhenger.

mvh
Kjartan
Bilene befinner seg i Oslo, ikke så langt unna Skøyen. Send en DM eller en sms 92665017 hvis det er av interesse.
BMW i3 - 2014
Tesla model X 75D - 2017
og noen Think Classics her og der :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA