Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla gaming, spill mangler

Startet av Krissulf, torsdag 05. januar 2023, klokken 08:44

« forrige - neste »

Krissulf

Hei. Jeg antar en minoritet i tesla samfunnet er mer engasjert i gaming plattformen til tesla.
Fikk min tesla i desember, og forventet at spill som tidligere har ligget inne, fortsatt er der. Forventet egentlig at det skulle komme flere. Men spill som sonic, finner jeg ikke. Andre som opplever det samme? Har de fjernet det, eller trenger jeg gjøre noen tiltak?
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

førategangtesla

Jeg fikk gleden av sonic i et par uker. Det forsvant i holiday oppdateringen.

Når jeg hadde bilen inne for bytte av varmepumpe og supermanifoild i romjula fikk jeg en 2019 model 3 som lånebil, denne hadde en hel haug av spill, masse av disse tidligere spillene, jeg vet ikke om det er mulig å få flere?

Krissulf

Det er eventuelt meget skuffende om de har fjernet flere spill. Utviklingen burde gå motsatt vei, med konkurransen tesla har. Tesla sitt fokus på underholdning har vært en suksessfull nisje, andre merker ikke har kunnet konkurrere med. Å plutselig fjerne tilbud som dette, i 2023, er en tabbe.
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

Mondeo

Ble vel fjernet en del spill som krevde spillkontroller etter at chipmangelen fikk dem til å montere USB porter uten datakommunikasjon.
Bilene skal vel snart støtte bluetooth kontrollere så da dukker de vel opp igjen, men per nå prioriteres vel S\X med sin Steam støtte.

Krissulf

LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA