Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kjøretøytjenester oppdatert

Startet av Toalmar, tirsdag 19. oktober 2021, klokken 22:39

« forrige - neste »

Toalmar

Fikk i ettermiddag melding om at kjøretøytjenestene var oppdatert. For å se endringene må man se etter statusendringer i tjenesteoversikten. Logget meg inn på kontoen og min bil og fant en ny tjeneste som jeg har aktivert.
Den heter individuelle anbefalinger hva nå som kommer der må gudene vite
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

jevel

MB har en del brukere som lar dem hente inn live data fra bilene deres om bl.a. kjøreforhold. I følge artikkelen jeg leste skal dette være tilgang på de dataene for våre biler. (Altså at vi vil bruke de dataene i våre biler til å få varsel om glatte veger, ulykker etc.)

Mastiff

Normalt nekter jeg alltid å være med på alle former for undersøkelser og alt av sporing, men akkurat det der høres faktisk ikke så dumt ut.
Mercedes EQC Edition 1886 2020-modell

jevel

Enig. Er veldig god på å takke nei til det meste, men om jeg hadde fått spørsmål om dette så hadde det blitt ja. :)

Toalmar

Da hadde jeg en push varsel på mobilen i dag tidlig om at kjøretøytjenestene igjen var oppdatert.
Har vært inne og sjekket og kan ikke se hva som er oppdatert :(
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA