Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Jojo-batteri

Startet av Rochdale, tirsdag 19. oktober 2021, klokken 13:38

« forrige - neste »

Rochdale

Hei!

Er ny på dette forumet , så prøver med eit spørsmål i håp om at andre har har vore borti noko liknande. Har ein Leaf 2016 mod med 30 batteri. Pendlar 90-95 km kvar dag med denne bilen(frå o til 400 moh). Viser 9 av 12 strekar, og bilen har gått 120 000 km. Siste 2 vekene har batteriet gått bananas. Går fint på flater, men med stigning forsvinn td 40-50 % av batteriet på 2-3 km. Ladar så opp igjen med 30-40% når ein køyrer nedover(på 2 km). Er det nokre sensorar som kan vere problemet? Hadde bilen inne til kontroll hos ein Leaf forhandlar. Dei feilsøkre i 1,5 time, men fant sjølvsagt ikkje noko. Kunne ta ein større feilsøking, men det blir håplaust dyrt for ingenting. Er det nokon som har vore borti noko liknande?

TB

Med tanke på 9 av 12 strekar, og 120 000 km - kan det vera at cellene er slitne, og enkelte celler klarer ikkje halde spenninga oppe. Resultat er låg spenning når belastninga aukar?

Når belastning avtek, så stig spenninga attende til normal nivå.

BMS tolkar dette som at batteri nærmar seg tomt?

Om du koblar til med Leaf Spy, og ein blåtann ODB adapter vil du sjå spenningsnivå på kvar enkelt celle.
Det finnes og andre appar enn Leaf Spy, men den er mykje brukt.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Rochdale

Takk for svar. Skal skaffe meg leaf spy og ein odb adapter, slik at eg får følge betre opp.

Grosor

Dette skjedde med vår Leaf. Du har en (eller flere) dårlig modul i batteripakken.

Jeg måtte til slutt lage en video av kjøringen og batteriprosenten som viste hva som skjedde før de klarte å finne feilen selv med utfyllende beskrivelse av hva som var problemet og flere forsøk på å feilsøke... ::)

Om dette er en europeisk 30kWt så har du vel 8 år garanti på batteripakken så dette må de bare fikse.

Sjalabais

Hvis de kvalifiserer for batteriskifte eller -reparasjon på garanti er det jo en fordelaktig situasjon for deg. Lykke til!
2012 Leaf Tekna

TB

Hentet fra Nissan sine websider:

Sitatfra Nissan LEAF med 30, 40 og 62 kWt batteri, og den nye e-NV200, som i tillegg har 8 år eller 160 000 km garanti mot kapasitetstap på mer enn 3 av 12 streker på måleinstrumentet innenfor perioden.

Om de bare ser på strekene er det fortsatt innenfor lovet. Forsvinner en strek til, mer enn tre streker da er det garanti?  :D
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA