Ja må si meg enig at det er en latterlig diskusjon og fortsatt si at han ikke kjører langt over fartsgrensen.
Nerder og fart passer ikke sammen. Jeg har aldri blitt stoppet på E6/E18 osv der det er minst fire-felts kjørevei i Norge - eller - sett andre bli vinket inn pga fartsmåling - eller - sett UP stå med laser. Der folk mister førerkort er gjerne tettbygde strøk på rundt 60km/t eller typiske riksveier.
I tillegg er det høyere fartsgrense i Sverige, så det er bare å ta grisekjøring i Sverige slik som TB gjør.
Det ropes om livestream: Det tok meg under 1 minutt(!) å lete frem livestream-video (på over 8 timer) der han kjørte som en bankraner på flukt fra politiet.
Man greier ikke å holde 180-200 på veldig lange strekninger fordi det er alltid trafikk, kø og, som TB sier, left-lane huggers. Det blir mye brems, og gass, og brems osv.
Han sier klart og tydelig 200 kilowatt wave. Av den grunn ville jeg ikke forsøkt å tolke det som at han sier han kjører i 200kmt.
Hvis du skal lage en public video der du kjører 200km/t i Sverige - velger du å si rett ut og ærlig 200 km/t eller 200 kilowatt?