Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Forsikring,

Startet av Tormod Beck, søndag 10. oktober 2021, klokken 14:38

« forrige - neste »

Tormod Beck

Skulle forsikre min Bolt nr 2 og fikk ca 2000 høyere premie på den.
Svaret fra forsikringsselskap var at premien hadde økt på denne bilen de sist 3 årene.?
Men om jeg får en skade på begge i dag, så er jo deleprisene og time kostnadene de samme om bilen er hvit eller grå?.

sjokomelk

Hvis du leser i avtalen på den første bilen din, så har de helt sikkert låst deg inn i en avtale over flere år til én bestemt pris. Bil nummer to er ikke i denne avtalen og får derfor dagens priser. Ved utløpsdato på avtalen til den første bilen din, vil nok prisen på den også øke til tilsvarende pris som bil nummer to.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Tormod Beck

Alle mine biler har hatt en prisøkning hvert år.
Problemet er at jeg ikke finner noen bedre pris i andre selskaper til fører under 23 år.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA