Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny runde med utstyr til Model Y som forsvinner fort fra shoppen

Startet av Ampéreson, fredag 08. oktober 2021, klokken 15:18

« forrige - neste »

Otkristo

Sitat fra: Handyman på søndag 10. oktober 2021, klokken 12:16
Jeg gikk for Teslas originale matter i TM3 og var meget fornøyd.
Leser blandete erfaringer med uoriginale matter, og en del av dem ser jo også helt forferdelige ut. Vet også at noen gummimatter lukter "dekkverksted" i lang tid.
Det kan hende det blir originale matter i Yen også, selv om de er dyre.
Samme her. Tesla originale matter. Ingen lukt

Fleur


Ampéreson

Sitat fra: Fleur på tirsdag 19. oktober 2021, klokken 09:46
Er de mattene til Tesla bra, og enkle å rengjøre?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Vil si de er bra, men har ikke prøvd noen andre alternativer. Kjøpte også originale til min forrige bil (Model S), de var av samme slag. Veldig bra at det er riller på de, da flyter ikke vannet så lett over når snøen er smeltet og det er en liten dam på mattene. Hendig når man skal løfte de utav og tømme de.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

Klykken

#18
3D Maxpider er uten tvil de råeste mattene som er å skaffe, mener jeg. Holder samme formen, lett å holde rene, og meget god friksjon. De blir ikke glatte uansett hva du gjør med de.

Weathertec-mattene som er originalt kjøpt hos Tesla blir fort glatte langs sporene hvis de blir våte, og de blir permanent skitne med mindre du skrubber de og setter de inn med plast/gummifornyer (og da blir de VIRKELIG glatte) jevnlig..
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Haas84

Da har de fått inn «homelink» (garasjeport åpneren) igjen🤩

VanillaBean

#20
Hvor kjøper jeg disse?

Er det disse du mener?

Sitat fra: Klykken på tirsdag 19. oktober 2021, klokken 11:29
3D Maxpider er uten tvil de råeste mattene som er å skaffe, mener jeg. Holder samme formen, lett å holde rene, og meget god friksjon. De blir ikke glatte uansett hva du gjør med de.

Weathertec-mattene som er originalt kjøpt hos Tesla blir fort glatte langs sporene hvis de blir våte, og de blir permanent skitne med mindre du skrubber de og setter de inn med plast/gummifornyer (og da blir de VIRKELIG glatte) jevnlig..
iMiev siden september 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA